Sinterklaas 2022
Ik heb normaal wel al dingen in huis maar tot nu toe nog niet echt beste aanbiedingen kunnen vinden…
En ideeen zijn altijd welkom, vooral voor een puber van 12 haha
08-02-2016
Niekske schreef:Ik ben zo iemand die door het jaar heen al dingen verzamelt bij hoede aanbiedingen enzo en dan tegen 5 december eigenlijk teveel cadeautjes heeft 🙈
Zo was er maanden geleden een actie bij de Kruidvat dat het 1+1 gratis was op de lego city sets. Toen heb ik er al twee gekocht voor de jongste. En via MP heb ik ook lego voor de oudste. Oudste is 4 december ook nog jarig, dus die word sowieso al erg verwend.
Max schreef:Blue Phone: wat krijgen jouw kinderen veel cadeaus met Sinterklaas! Krijgen ze dan van familie ook nog cadeaus?
Dobby schreef:
Hoe doen de mensen het die nu al klaar zijn? Mijn dochter moet bv nog een lijstje maken. Als ze dat zou doen en ik ben al helemaal klaar dan is de kans aanwezig dat ze niets tot weinig van haar lijstje krijgt.
Dobby schreef:Oh ja voor de jongste heb ik ook het boek van de gorgels gereserveerd. Als het goed is komt die 15-11 uit !
Hoe doen de mensen het die nu al klaar zijn? Mijn dochter moet bv nog een lijstje maken. Als ze dat zou doen en ik ben al helemaal klaar dan is de kans aanwezig dat ze niets tot weinig van haar lijstje krijgt.
Terug naar Zwangerschap & kinderen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers