Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Wat hebben jullie gedaan om snel zwanger te raken?

<<

Anoniem327

Bericht 07 Jul 2022 06:05

Wat hebben jullie gedaan om snel zwanger te raken?

Dit topic is bedoeld om tips uit te wisselen. Wat kun je allemaal doen om snel zwanger te raken? En hoe zit dat voor de man? Wat heb jij allemaal gedaan toen je zwanger wilde worden? Hoe maak je de omstandigheden samen zo gunstig mogelijk?

Natuurlijk heb je niet overal invloed op, maar voor een deel kun je er wel voor zorgen dat je zo fit en gezond mogelijk bent. Het is bewezen dat dit het proces van zwanger raken bespoedigt. Plus natuurlijk genoeg en op de goede momenten seks hebben.

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en adviezen. Misschien heeft iemand er iets aan, die nog in het begin staat van zwanger willen worden.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 07 Jul 2022 06:09

Re: Wat hebben jullie gedaan om snel zwanger te raken?

Ik heb geen tips want én meteen zwanger geraakt én het blijft bij een. Maar ik vind het een beetje ‘verdacht’ dat juist jij dit topic opent. Of wil je zelf nog een kind?
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 07 Jul 2022 06:16

Ik denk een nieuw gevonden thema waarop ze kan pinpointen dat vrouwen hier van alles aan doen en mannen gewoon doorleven als voorheen, en dat is dan simsalabim de schuld van de vrouw dat zij hier stilzwijgend mee instemt :cheering:
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem329

Lady-post-a-lot

Bericht 07 Jul 2022 06:20

Tom schreef:Ik heb geen tips want én meteen zwanger geraakt én het blijft bij een. Maar ik vind het een beetje ‘verdacht’ dat juist jij dit topic opent. Of wil je zelf nog een kind?

Neejoh ze wil gewoon weer stoken. Nog ff en het is onze eigen schuld dat we in de medische molen zitten, teveel ermee bezig geweest, man te weinig gedaan en bla bla bla. Sadie vergeet alleen wel een beetje dat wij de diagnose van de arts wel weten en zij dus niet: via de normale weg zwanger worden had voor ons nagenoeg onmogelijk geweest.
<<

Anoniem327

Bericht 07 Jul 2022 06:23

Het idee is dat we elkaar kunnen helpen. Veel vrouwen hier zijn snel zwanger geraakt, terwijl anderen meer moeite hebben. Ik kwam op het idee door het topic over de edelstenen, daar zou ik zelf nooit aan denken. Misschien zijn er meer ideeën over.
<<

Anoniem329

Lady-post-a-lot

Bericht 07 Jul 2022 06:26

Helpen? Oké, ik sta open voor tips. Welke tips en adviezen zou je een stel in het ICSI traject willen geven?
<<

ellibre

Kletskop

Bericht 07 Jul 2022 06:32

Gezond eten, extra vitamines innemen, genoeg sporten en bewegen, stress beperken, m’n ovulatie in een app bijhouden, bewuste onthouding vooraf om de spermakwaliteit zo hoog mogelijk te krijgen, blijven liggen na de seks, en vast nog wat dingen die me nu niet te binnen schieten.

Erg snel ging het niet, het duurde een jaar of 5.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 07 Jul 2022 06:33

Ik heb ongeveer alles geprobeerd, zijn zelfs lang op vakantie geweest 😉 met volop rust en ontspanning.

Wat bij ons echt hielp: de gyencoloog

Verder o.a. geen alcohol meer voor beide. Gezond eten. Veel soja (zit oestrogeen in). Supplementen voor vriend, ovulatietesten, benen omhoog, enorm veel intimiteit, en nog meer "onzin"
<<

MrsMath

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 07 Jul 2022 06:36

Dit vind ik geen oké topic. Het komt op mij over als pesten.
L 7-10-2011
N 23-5-2013
<<

Anoniem327

Bericht 07 Jul 2022 06:37

Tabbie schreef:Ik heb ongeveer alles geprobeerd, zijn zelfs lang op vakantie geweest 😉 met volop rust en ontspanning.

Wat bij ons echt hielp: de gyencoloog

Verder o.a. geen alcohol meer voor beide. Gezond eten. Veel soja (zit oestrogeen in). Supplementen voor vriend, ovulatietesten, benen omhoog, enorm veel intimiteit, en nog meer "onzin"

Interessant. Ik denk dat middelengebruik wel een dingetje is tegenwoordig. Veel mensen gebruiken medicijnen, alcohol en andere verstorende stoffen.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 07 Jul 2022 06:43

Maple schreef:
Tom schreef:Ik heb geen tips want én meteen zwanger geraakt én het blijft bij een. Maar ik vind het een beetje ‘verdacht’ dat juist jij dit topic opent. Of wil je zelf nog een kind?

Neejoh ze wil gewoon weer stoken. Nog ff en het is onze eigen schuld dat we in de medische molen zitten, teveel ermee bezig geweest, man te weinig gedaan en bla bla bla. Sadie vergeet alleen wel een beetje dat wij de diagnose van de arts wel weten en zij dus niet: via de normale weg zwanger worden had voor ons nagenoeg onmogelijk geweest.

Weet ik, daarom ook mijn ‘ik vind het verdacht’. Tegen beter weten in er vervolgens een beetje fatsoen er achteraan gegooid, tegen beter weten in.
Anyway Maple, ik hoop dat het jullie gaat lukken, met of zonder stenen, met of zonder acupunctuur etc 😘
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 07 Jul 2022 06:44

MrsMath schreef:Dit vind ik geen oké topic. Het komt op mij over als pesten.

Eens.
Let's discover the world together.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 07 Jul 2022 06:46

Marin schreef:
MrsMath schreef:Dit vind ik geen oké topic. Het komt op mij over als pesten.

Eens.

Ik heb het topic gemeld en hoop dat er ingegrepen wordt. Dit is iets waar je zelf zo weinig invloed op hebt.
2015 💙
<<

Anoniem327

Bericht 07 Jul 2022 06:48

Ik heb even gezocht naar wetenschappelijke bronnen. De voornaamste redenen dat mensen steeds minder vruchtbaar zijn:
- overgewicht en obesitas
- chlamydia komt veel vaker voor
- toegenomen middelengebruik, zoals het gebruik van medicijnen (anti depressive) en alcohol
- dat ze pas op latere leeftijd beginnen met proberen zwanger te worden
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 07 Jul 2022 06:50

Dus als je daar aan voldoet ben je meteen zwanger?

Hier 12 jaar over gedaan dat is vast nier snel
Afbeelding
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 07 Jul 2022 06:50

Maar dat zijn geen tips Sadie.

En anders kan in dat rijtje ook: telefoon in broekzakken.

Hoe dan ook: ben wel benieuwd of jij ook iets hebt gedaan/gelaten.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 07 Jul 2022 06:51

Tabbie schreef:.

Hoe dan ook: ben wel benieuwd of jij ook iets hebt gedaan/gelaten.

Ik niet eerlijk gezegd. Het is niet oké daarmee andere vrouwen te shamen. Wat ze wel van plan is
Let's discover the world together.
<<

Anoniem329

Lady-post-a-lot

Bericht 07 Jul 2022 06:53

Géén van deze redenen zijn bij ons de oorzaak Sadie. Zelfs als waren we 10-15 jaar jonger en een paar kilo lichter, was het ook niet gelukt. Wat ik al zei: je hebt geen idee en je roept maar wat, denkt de diagnose wel even weten op basis van wat je tussen mijn posts vindt. Maar ik vertel bewust niet alles hier omdat ik sommige dingen niet online wil hebben staan. Zo ook de reden waarom wij aangewezen zijn op de medische molen en het op een natuurlijke manier waarschijnlijk nooit zal gaan lukken. Je mag echt stoppen met stoken.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 07 Jul 2022 06:53

Daar heb je gelijk in Marin.

Ik weet vooral 1 ding; je hebt het echt niet zelf in de hand.
<<

ellibre

Kletskop

Bericht 07 Jul 2022 06:57

Sadie schreef:Interessant. Ik denk dat middelengebruik wel een dingetje is tegenwoordig. Veel mensen gebruiken medicijnen, alcohol en andere verstorende stoffen.

Ja zoiets zei de gynaecoloog bij mij ook al. Maar ik liet me m'n blikken Grolsch Kanon, sjekkies en een pilletje in het weekend niet afpakken hoor. Het leven moet wel een beetje leuk blijven toch?
<<

Anoniem327

Bericht 07 Jul 2022 07:00

Tabbie schreef:Hoe dan ook: ben wel benieuwd of jij ook iets hebt gedaan/gelaten.

Mijn man en ik zijn beide gestopt met alcohol, we waren erg fit, we aten zeer gezond en hadden beide een gezond gewicht. We gebruikten geen medicatie en hadden geen chlamydia. We zijn op tijd begonnen.
<<

Anoniem329

Lady-post-a-lot

Bericht 07 Jul 2022 07:03

Sadie schreef:
Tabbie schreef:Hoe dan ook: ben wel benieuwd of jij ook iets hebt gedaan/gelaten.

Mijn man en ik zijn beide gestopt met alcohol, we waren erg fit, we aten zeer gezond en hadden beide een gezond gewicht. We gebruikten geen medicatie en hadden geen chlamydia. We zijn op tijd begonnen.

En jullie hebben gewoon geluk gehad dat het bij jullie kon. Benoem die ook even.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 07 Jul 2022 07:05

ellibre schreef:
Sadie schreef:Interessant. Ik denk dat middelengebruik wel een dingetje is tegenwoordig. Veel mensen gebruiken medicijnen, alcohol en andere verstorende stoffen.

Ja zoiets zei de gynaecoloog bij mij ook al. Maar ik liet me m'n blikken Grolsch Kanon, sjekkies en een pilletje in het weekend niet afpakken hoor. Het leven moet wel een beetje leuk blijven toch?

Een punctie gaat ook veel relaxter met een wijntje vooraf.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 07 Jul 2022 07:07

Maple schreef:En jullie hebben gewoon geluk gehad dat het bij jullie kon. Benoem die ook even.

+1
<<

LaLou

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 07 Jul 2022 07:17

Geen goed idee dit
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen