Kira schreef:Ik zou aanraden dragen wat je zelf leuk vind. Of in dit geval hij dan ;)
Waarschijnlijk zal zijn kledingstijl vanzelf veranderen als hij wat langer mee draait en dan kan hij zelf kiezen wat hij leuk vind.
Ik vind het juist leuk te zien dat mijn zoon echt zijn eigen kledingstijl heeft, en het ook draagt ondanks dat anderen het misschien niet leuk vinden.

Karnemelk schreef:Ik heb daar eigenlijk nooit bij stil gestaan en mijn dochter blijkbaar ook niet. Zij heeft er ook geen moeite mee dat een ander er wat van vind, en ben daar wel blij om.
Ze draagt wat ze wil. Voor mijn zoon die na de vakantie gaat ben ik dan ook niet van plan iets anders aan te schaffen.
Dan creëer je in mijn ogen ook iets, wat we misschien helemaal niet is.
kippie schreef:Ik sta daar dus wel bij stil, en dat is misschien wel helemaal niet goed.
Mijn zoon daar in tegen heeft het nergens over.
Ik zou vreselijk vinden als hij gepest zou worden of buiten de boot zou vallen.
Ze heeft mijn zoon rood haar, iets wat ik vreselijk vond bij de geboorte.
En daar heb ik soms nog wel moeit mee. Niet dat ik lelijk vind, het staat hem prachtig.
Maar gewoon idee dat hij er niet mee gepest gaat worden ofzo..
Ik zal wel overbezorgd zijn
Lady schreef:Ik snap je heel goed hoor en ook ik heb daar wel over nagedacht. Mijn ervaring is inmiddels wel dat het in ieder geval in de eerste klas nog niet zoveel uitmaakt. Als ik terugdenk aan mijn eigen middelbare schooltijd heb ik ook het idee dat het pas vanaf de 2e/3e klas echt belangrijk(er) werd.
Terug naar Zwangerschap & kinderen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers