Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Buikgriep

<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 27 Apr 2022 17:35

Buikgriep

Ik zie in topics maar ook bij vrienden en klasgenootjes van T veel buikgriep voorbij komen.
Het heerst nu enorm.
Zaterdag zouden we op vakantie maar na een ondergespuugde auto en caravanbed zijn we zondag alweer naar huis gereden. Vandaag is al de vijfde dag en T spuugt nogsteeds af en toe en heeft nog diarree.
Het enige wat hij kan eten zonder te spugen is een boterham zonder korst met een dun laagje jam en wat slappe ranja.
Hier ben ik natuurlijk al heel blij om maar ik vind het zo lang duren!! Normaal is het na 2-3 dagen wel over.
Zijn vriendje knapt nu (op dag 10) pas weer echt op.

Hebben jullie al buikgriep in huis gehad?
Hoelang duurde dit?
2016
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 27 Apr 2022 20:49

Re: Buikgriep

Wij hebben het gehad. Onze middelste heeft een week gespuugd, randje uitdroging, hebben we echt lepeltjes water naar binnen gegeven. Ik heb het toen zelf ook gehad en 3 dagen gespuugd maar nog een aantal dagen nodig gehad om bij te komen.
⁠♡♡♡
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 27 Apr 2022 20:57

Hier hebben de 2 oudsten en man het 1.5 maand geleden gehad. Ze hebben zich dagenlang ellendig gevoeld en hielden niks binnen. Ik kwam toen smorgens een keer beneden. Overal dekens; 2 kinderen op de grond, liggend, man hangend op de bank. Ze bewogen niet, waren allemaal wakker, maar konden niks verdragen. Geen geluid, licht.. niks. En ze spuugden bijna in koor.
Nu spuugt net de jongste de hele auto onder op de terugweg naar huis. Dus gaan we weer beginnen.
We hebben ook allemaal al een paar weken een naar griepje. En mijn middelste is er echt al wekenlang ellendig van. Zwak, bleek, op en af koorts, soms te vermoeid om op z'n benen te staan. Nu is hij alweer dagen als een malle aan het hoesten en hij kan soms ineens compleet instorten. Ik heb zelf keelpijn en pijnlijke hoest en mn hele lichaam doet nog meer zeer, voelt zwaar en vermoeid allemaal.
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 27 Apr 2022 21:50

O hier begon het bij paas ontbijt van m’n zoon op school dat ie ziek werd, en is tot 2e paasdag echt ziek geweest, dus 5 dagen spugen en diarree. Vervolgens kreeg ik het vorige week, ook 4 dagen echt ziek geweest. En deze week begon m’n vriend, die is 3 dagen echt ziek geweest. We duimen voor nummer 4 in huis 😅
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 28 Apr 2022 06:13

Ohh dus allemaal zo lang.
We hebben eigenlijk sinds de geboorte van T iedere 1 a 2 jaar wel buikgriep. Maar dat is echt een dag spugen, nog 2 dagen diarree en het is klaar.
Jeetje..
2016
<<

Anoniem331

Bericht 28 Apr 2022 08:43

Oh die griep! Beide kinderen zijn ziek geweest. Eerst 2 dagen overgeven, toen beide 2 dagen diaree en nu proberen het eten weer wat op te pakken. Veel smaakt ze niet of geeft ze nog buikpijn. Goeie week verder.

Terug naar Zwangerschap & kinderen