Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Kraamcadeau

<<

Katie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 25 Apr 2022 15:17

Kraamcadeau

Ik ben op zoek naar een leuk, liefst origineel kraamcadeau. Maar het allermeest vindt ik het belangrijk dat de ouders/ het kind echt iets aan het cadeau hebben. Aangezien ik zelf (nog) geen kind heb, vroeg ik mij af of jullie goede ideeën hebben. Van welk cadeau werden jullie blij?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 25 Apr 2022 15:43

Re: Kraamcadeau

Wat is je budget ongeveer?
En is het kind al geboren of nog niet? Oftewel kan je bijv iets met de naam geven of niet?

Ik vond een badjasje met naam erop leuk, zowel gekregen als gegeven. Toen ik 't gaf had ik er ook een badpakje en zwemband (Fred's Swim Trainer) en zonnebrilletje bij gedaan. Echt een zwem pakketje dus. Is weer eens wat anders.
Let's discover the world together.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 25 Apr 2022 15:48

Boeken vond ik heel leuk om te krijgen.

Mijn broertje en ik hebben aan mijn andere broertje en schoonzusje een newbornshoot gegeven. Ik heb er zelf ook 1 gekregen en dat is toch wel een van de mooiste cadeaus geweest.
2015 💙
<<

Juliet

Kletskop

Bericht 25 Apr 2022 15:57

Ik vond/vind nu weer cadeautjes met naam erg leuk. Een houten stoeltje, een rugzakje voor de opvang. En anders een loopfietsje, een voorleesboek van Nijntje of Dikkie Dik ofzo. Maar eigenlijk vond ik alle kraamcadeaus leuk, vooral het feit dat er moeite was gedaan voor mijn kindje vond ik erg mooi (hormonen😜)
november ‘17 & juli ‘22 🩷💙
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 25 Apr 2022 16:03

Ja iets met de naam vond ik ook leuk inderdaad. Koop ik zelf ook vaak als cadeautje. Leuk geprijsd zijn bijvoorbeeld de truien van de Zara met de naam van het kindje er op ( Edited). Een gepersonaliseerd boek met de naam van het kind er in vind ik ook altijd leuk, maar boeken vind ik inderdaad sowieso erg leuk.

https://www.zara.com/nl/nl/effen-sweats ... =162268878
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 25 Apr 2022 16:09

Houten speelgoed werd ik blij van. Een trein met losse blokken, een soort auto/knikkerbaan, een stapeltoren... little Dutch heeft mooi speelgoed en het is eventueel ook te personaliseren met naam, geboortedatum enzo. Dat vond ik niet zo nodig, maar kan leuk zijn.

Een mooie omslagdoek vond ik ook fijn, die gebruik je heel veel.

Een mooie opbergmand voor speelgoed, passend bij het kamertje.
december 2016
juli 2019
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 25 Apr 2022 16:25

Niekske schreef:
Een mooie omslagdoek vond ik ook fijn, die gebruik je heel veel.

Die gebruik ik dan weer bijzonder weinig 😅

Een handdoek met naam en geboortedatum?😇😉
2021🩷
2024 💙
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 25 Apr 2022 16:45

Ik heb wel eens gehoord dat mensen regenlaarsjes als kraamcadeau gaven.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Katie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 25 Apr 2022 16:55

Wat een leuke ideeën. Ik zoek voor 2 stellen een cadeau. 1 van de stellen kennen elkaar via het zwemmen dus ik vind een zwembroek met gepersonaliseerde badjas of handdoek heel leuk voor hen. Mijn budget is rond de 25. Ga eens kijken of ik het daarvoor kan doen.
Een boek is ook altijd een mooi cadeau. Hebben jullie suggesties voor de mooiste voorleesboeken?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 25 Apr 2022 17:03

Huppekee schreef:

Een handdoek met naam en geboortedatum?😇😉

Ja! Ik raad die van Huppekee aan. 😅
Let's discover the world together.
<<

Anoniem327

Bericht 25 Apr 2022 17:40

Wat ik ook altijd wel leuk vind is een cadeau voor de moeder of de ouders. Babietjes krijgen vaak al zoveel spullen. Voor de ouders een lekkere fles wijn (ik kreeg destijds wijn en hele goeie biefstuk van een vriendin voor een steak tartare :smile:), bon voor een massage, tegoedbon voor een avondje stappen op jouw kosten, dat soort dingen.
<<

Maan

Kletskop

Bericht 25 Apr 2022 17:52

Voor het stel dat elkaar kent via het zwemmen, is een wasbare zwemluier misschien ook leuk. Dat heb ik meerdere keren gegeven en werd goed ontvangen.

Verder:
Regenlaarsjes
Kinderparaplu
Houten puzzel (zo’n visjespuzzel met hengel en magneetjes is hier favoriet)
En boeken inderdaad, mooie prentenboeken, zoals De Gruffalo, Boer Boris, Over wat het lieveheersbeestje hoorde, Ssst de tijger slaapt, Elmer. Boeken met flapjes vinden ze hier ook leuk, met name de dikke boeken van Gonnie en Gijsje en Kikker (beide de grote variant met 60 flapjes).
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 25 Apr 2022 18:26

wat ik erg leuk vond waren dingen met zijn naam erop.

En wat wij echt leuk vonden was een persoonlijk boek link hem hieronder. Vonden wij erg leuk. Kregen we via de post van 2 tantes van mijn man. Ook met een foto van onze zoon erop.
https://www.yoursurprise.nl/gepersonali ... -de-wereld

Voorleesboeken altijd leuk

Wat ik minder leuk vond waren kleertjes maar komt omdat het dan niet mijn smaak was.

Moet zeggen wij vonden het al super leuk om cadeaus te krijgen. Zelf van wild vreemde mensen. Zo van een oud vrouwtje van 96 gehaakte sokjes. Dingen zijn mega groot passen over 2 jaar waarschijnlijk. Maar super lief om te krijgen
Afbeelding
<<

Katie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 26 Apr 2022 12:31

Iedereen bedankt voor de reacties. Ik denk dat ik voor het ene stel ga voor een zwembroek met handdoek en voor het andere stel het boek van Sarah bestel.

Terug naar Zwangerschap & kinderen