22 Apr 2022 11:39 door Marin
Als het zou kunnen, waarom niet?
Ik moet zeggen dat ik gevoelsmatig wel verschil vind voelen tussen schoolgaande kinderen en op de opvang (alleen al omdat het met opvang dan ook nog geld kost). Ik zou dan bijv ook niet m'n kind 's middags naar de bso laten gaan die dag, maar wel naar school. Dan heb je dus een goede ochtend plus deel middag voor jezelf. Maar goed dat is mijn gevoel erbij, wat een ander doet moet ie zelf weten natuurlijk.
Dat is min of meer wat ik ook heb, al heb ik wel een kleine koter thuis lopen, die intussen wel wat meer een handful begint te worden. Maar als baby (ik ben volgens mij één van de weinigen die de babytijd echt easy peasy vindt en de peuter tijd zwaarder) voelde het echt als 'vrij' als zoontje op school was en baby dochtertje thuis. Intussen is dat ook niet echt meer zo. Maar over vijf maanden gaat ze naar peuterspeelzaal en dan heb ik iig drie ochtenden voor mezelf.
Ik ben niet zo'n shopper maar ik ben wel iemand die het heerlijk vind om alleen te lunchen of koffie te drinken dus zoiets zou ik dan doen. Wandelen idd ook wel. Sporten zeker dan.
Maar goed, ik ben ook een beetje hypocriet want ik zeg hierboven nog dat ik dat voor schoolgaande kinderen anders vind voelen dan met opvang, maar m'n dochter gaat straks wel naar peuterspeelzaal en dan doe ik het ook. En ik werk natuurlijk niet. Maar heb zeer zeker wel behoefte aan me-time af en toe.
Alleen maar goed als je dat pakt. Ik zou het zeker doen.
Let's discover the world together.