'. Haha ik vind het nu soms al zo'n fabriek.
. Nan schreef:Ik kan me moeilijk voorstellen hoe het eruit ziet met 3 kinderen.
Zo rond mijn eisprong heb ik elke maand wel weer enorme twijfels en wil ik er nog wel zes, na een paar dagen ebt dat dan weer weg. Als er een derde zou komen, zou ik op termijn mijn naaikamer op moeten geven. Als ik daar moeite mee heb, dan zit die wens voor nog een kind niet erg diep.
Lot schreef:Geen idee, hier ook nog niet aan de orde. Ik zie een gezin van 2 of 3 voor me. Wel denk ik dat het bij mij altijd twee losse dingen zullen blijven. Zwanger zijn/bevallen/een klein baby’tje krijgen: ja!! Ik denk dat dat gevoel altijd zal blijven. Maar mijn gezin willen blijven uitbreiden zal een keer stoppen.
Popcorn schreef:Goeie vraag. Ik heb dat gevoel nooit gehad. Maar ook niet dat het niet compleet was. Inmiddels breekt het zweet me uit bij de gedachte aan een baby dus dan zit ik met deze 2 wel snor 😀
Joey schreef:Ik heb een vriendin met twee kinderen in dezelfde leeftijd en zij zullen waarschijnlijk tzt wel voor een derde gaan. Ik weet zeker dat ik als zij zwanger blijkt erg jaloers zal zijn. En ook als ik gezinnen met 3 kinderen zie lopen, is dat gewoon ook meer hoe ik het voor me zie dan met 2. Misschien is dat een beeld wat gewoon tijd kost om aan te passen. Ik denk dat het met 3 zeker compleet zal voelen en dat er nu altijd een twijfel zal blijven.
Jet schreef: Hoe ouder hoe zelfstandiger, ik vind het heerlijk.

Savi schreef:Popcorn wij hebben een beetje hetzelfde qua situatie. Mijn vriend werkt veel, dus gevoelsmatig heeft hij alleen de lusten en niet de lasten (behalve financiële) van kinderen. Ik zie mezelf dan niet met 3 kinderen op pad gaan en daar het merendeel voor zorgen, moet er niet aan denken.
M'n vriend wil zich nog niet laten steriliseren en ik wil geen hormonen meer en dat is ook wel een puntje tussen ons aangezien ik al zwanger raak van in hetzelfde bed slapen. 🤨
Terug naar Zwangerschap & kinderen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers