Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!
Onze kinderen slapen vanaf dat ze een hoofdkussen hebben op het Start Up kussen van Silvana. Sinds kort klagen de oudste twee ( 9 en 8 jaar) erover dat hun kunnen te dun is. Ik ben daarom opzoek naar een nieuw kussen. Zouden ze al op een volwassen kussen kunnen slapen? Welke hebben jullie kinderen?
Hier hebben ze zo’n cloudpillo, die kun je zelf vullen naar hoe stevig je het wil. Mijn oudste heeft het snel warm dus die vindt de “koele” kant nu ook heel fijn.
Mijn kinderen hebben een eenvoudig kussen van de Hema. Er zit een rits in, dus je kan de hoeveelheid vulling aanpassen. Is dat wellicht een optie bij hun huidige kussens? Gewoon wat vulling toevoegen?
Mijn zoon heeft het kinderkussen van cloudpillo. Kan je zelf aanpassen qua vulling. Alleen bleek wel dat hij na de volledige vulling van het kinderkussen nog een beetje meer erin wilde. Mogelijk had hij dus het gewone kussen al kunnen nemen. Mijn dochter en ik hebben die en hadden juist wat vulling over, dus die van zoon nog net een klein beetje extra opgevuld en hij is nu 12 en slaapt er nog heerlijk op.
Mijn kinderen hebben een snoozing kinderkussen. Toevallig voor allebei net de kussenvulling erbij gehaald omdat ze klaagden dat ze hun kussen te dun was en ze op hun knuffels gingen liggen om het op te hogen.