Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

'Hippe' lunchtrommel

<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 14 Dec 2024 21:33

'Hippe' lunchtrommel

Ok stomme titel, maar ik zoek een nieuwe lunchtrommel voor mijn dochter. Ze doet als sinds ze begonnen is op school met een mepal die we cadeau kregen bij het openen van haar bankrekening. Dat ding ziet er nog uit als nieuw en is niet kapot te krijgen, maar hij is niet meer hip :12:
Nu zoek ik nog een nuttig cadeau voor kerst en ik dacht dat een nieuw lunchtrommel dan wel een optie is. Ze vindt Stitch nu helemaal fantastisch en kawaii achtige printjes. Maar ik wil er eigenlijk dan wel eentje kopen die even een tijd mee kan. Dus stevig enzo en een design dat nog enige jaren hip js. Er is ook een mepal van Stitch, maar ik weet niet hoe lang die nog hip is. Iemand wellicht een goede tip?
december 2016
juli 2019
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 14 Dec 2024 22:34

Re: 'Hippe' lunchtrommel

Onze dochter heeft een Mepal met eigen naam, maar voor zowel fruit als brood werd die wat te klein. Ze is helemaal happy met een knalroze box van sistema. Zelf heb ik er een grotere variant van, niet kapot te krijgen en kan ook in vaatwasser.
08/2018
05/2021
<<

Siesa

Major Yipyapper

Bericht 15 Dec 2024 03:32

Hier zijn ze heel blij met hun yumbox. Juist door de variatie van eten maakt het voor hun leuk, elke keer een feestje. Ze eten ook een stuk gezonder met die trommel.
Van Mepal hebben ze er ook een. Zoon een tijger ofzo en dochter een paard. Tip, kijk nu even bij de blokker. Hier lag er nog veel van met korting!
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 15 Dec 2024 13:36

Hier Mepal met Spiderman en Paw Patrol :laughcry:
Yumbox lijkt me ook wel wat, vind die Mepal toch snel klein als je er groenten en boterhammen in wil doen. Passen eigenlijk geen drie boterhammen in, moet dan beetje proppen.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 15 Dec 2024 13:39

Ik vind bij yumbox die siliconen binnenkant een nadeel. Hoe houden jullie dat goed schoon?
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 15 Dec 2024 14:34

Weet niet of ze hip zijn, maar hier trommels van Rex London. Stevig en met heel veel printjes te krijgen.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 15 Dec 2024 15:35

Oh die lijkt ook wel handig idd Amandine! Wij hebben al jaren die van Hema voor beide maar op eentje is nu een kind gaan staan dus we moeten een nieuwe. Vond ze wel handig op zich, vooral met die scheiding. Maar merk wel dat als ik er crackers oid bij doe, dat daar dan een tissue oid omheen moet zodat het fruit niet alles zompig maakt. Zo een die Amandine noemt heeft dat dan misschien niet!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Siesa

Major Yipyapper

Bericht 15 Dec 2024 19:05

Joey schreef:Ik vind bij yumbox die siliconen binnenkant een nadeel. Hoe houden jullie dat goed schoon?

Ik was hem gewoon af in een sopje. Heb nergens last van dus weet niet wat het nadeel precies is?
<<

Amelie123

Kwebbel

Bericht 15 Dec 2024 20:28

Wij hebben een mepal, inderdaad niet kapot te krijgen maar vind het nadeel dat ie lekt als je fruit of komkommer oid in die losse bakjes stopt. (Zonder plaatje, die grote hebben we). Ze heeft er nu 1 van Kuromi met 3 vakjes van de Primark. Kost geloof ik 4 euro en moet zeggen dat ik er tevreden over ben ook. Sluit apart de vakjes (ook 3) en lekt niet. Ze hebben daar allerlei soorten erop dus vast ook wel iets wat zij leuk vind.

Terug naar Zwangerschap & kinderen