Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Kind en make up/ parfum

<<

Linvi

Bericht 12 Dec 2021 20:14

Kind en make up/ parfum

Mijn dochter is 10 en heeft steeds meer intresse in beauty producten. Nou vind ik make up voor nu echt nog niet nodig en beperkt ze het tot de momenten dat ze met een vriendinnetje gaat tutten of als we bijv een feestje hebben, zoals straks kerst.

Nu vroeg ze al diverse keren om deodorant, ze ruikt/zweet echt nog niet dus heb aangegeven dat dat nog niet per sé nodig is maar ze wilde het toch, heb haar een neutrale van dove gegeven die ik nog had staan en daarmee was het oke.

Volgende punt doet zich al voor, ze wilt een eigen parfum! Nou ben ik allergisch voor parfum dus kan niks van mijzelf geven. Wat zijn nou een beetje leuke parfums voor een 10jarige? Ik wil niet dat ze er als een zoete kauwgombal bij loopt. Jullie tips?

(Aangezien ik nog 1 cadeautje voor onder de boom nodig heb voor haar zou dit natuurlijk een leuk cadeautje zijn)
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 12 Dec 2021 20:17

Re: Kind en make up/ parfum

Ik had vroeger een flesje van oilily. Of een parfum/deo bus. Maar of beide tegenwoordig nog iets is, weet ik niet.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 12 Dec 2021 20:19

Je hebt van Rituals een tiener lijn. Die heeft hele leuke dingen zoals body mist, parfum en ander leuks. Is hier een succes.
Het heet Rituals of Holi
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 12 Dec 2021 20:27

Ik zou dan denk ik voor een body spray gaan. De gewone van rituals niet per se de tiener lijn zijn ook wel geschikt voor tieners. Is niet zo zwaar maar wel de rituals luchtjes.

Ik begon rond mijn tiende met nagellak (nooit meer vanaf gekomen) en een glittertje.
2015 💙
<<

Monte

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 12 Dec 2021 20:31

Bodyshop of Victoria secret hebben ook lekkere bodysplashes.
<<

Linvi

Bericht 12 Dec 2021 20:33

Nagellak doen we al jaren samen, ze heeft daar inmiddels zelf ook een hele verzameling van!

Wat betreft een luchtje, het is zo moeilijk dat ik niet gewoon maar een rituals of ici paris kan gaan om wat uit te zoeken. 😔
Ik zoek dus ook echt tips met namen en niet met welke soort.
<<

Pluis

Kletskop

Bericht 12 Dec 2021 20:44

Mijn dochters van 7 en 9 vroegen voor Sinterklaas ook make up en parfum. Ze hebben de roze van Rituals of Holi. Die ruikt niet heel zoet of heel sterk.

Ik kan niet tegen geuren. Als ik alleen al langs de Douglas/Ici Paris loop lig ik de rest van de dag met hoofdpijn in bed. Maar deze van Rituals heb ik nog geen last van gehad.
<<

Anoniem330

Bericht 12 Dec 2021 20:58

Ja die van Rituals is lekker!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 12 Dec 2021 21:10

Ik zou ook naar rituals gaan. En je hebt ook een glitter deo haha, die steel ik vaak van mijn tienerzusje hihi.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 12 Dec 2021 21:13

Ik vind dat Zara ook wel wat lekkere luchtjes heeft, ik bedoel dan die op de damesafdeling.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 12 Dec 2021 21:18

Ik had vroeger een licht luchtje van Mexx als tiener. Die zijn ook gewoon bij Etos te koop en heb nu in veel varianten.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Linvi

Bericht 12 Dec 2021 21:24

Iemand ook de rituals of holi parfum in groen/blauwe tint?
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 13 Dec 2021 10:24

Mexx ja, of Tommy Girl?
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 13 Dec 2021 10:35

Ik vind Mexx, Tommy girl en de ZARA luchtjes wel echt al best zware parfums zo jong al! Bij de Zara heb je wel ook rollertjes met soort parfum. Die zijn een stuk subtieler.

Tabbie, wat heb je aan glitterdeo? Haha!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 13 Dec 2021 11:00

Bij Douglas hebben ze ook luchtjes voor (jonge) kinderen. Valt qua zoetigheid ook nog wel mee. Mijn dochter (6) kreeg deze bijvoorbeeld van Sint:

https://www.douglas.nl/nl/p/5010070284? ... ucQAvD_BwE

Wij vinden het best een lekker geurtje (mits je niet net als mijn dochter 10x spuit :laughcry: )! En voor dat geld kun je het best eens proberen, toch?
<<

kippetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 13 Dec 2021 11:58

Mijn dochter van nog geen 4 heeft ook al veel interesse in make up haha.
Ze heeft een adventkalender van Douglas gekregen van de Sint en vind t geweldig!
Qua geurtjes zou ik iets van Mexx kiezen of Bruno banani ofzo. Even ruiken bij Douglas of Etos ofzo
<<

Linvi

Bericht 13 Dec 2021 20:18

Giselle schreef:Bij Douglas hebben ze ook luchtjes voor (jonge) kinderen. Valt qua zoetigheid ook nog wel mee. Mijn dochter (6) kreeg deze bijvoorbeeld van Sint:

Daar hoef ik bij mijn dochter niet meer mee aan te komen, frozen past echt niet meer bij haar leeftijd en het uiterlijk is voor een kind vaak alles bepalend!
<<

Linvi

Bericht 13 Dec 2021 20:19

kippetje schreef:. Even ruiken bij Douglas of Etos ofzo

Maar dat is juist het probleem! Ik ben allergisch voor parfum en krijg bij 1 vlaag al hoifdpijn/migraine
<<

Linvi

Bericht 13 Dec 2021 20:21

Ik ga woensdagochtend met een vriendin naar de stad en zij gaat voor mij de rituals in!

Ik denk dat het in ieder geval de holi groen/blauw wordt en misschien nog een bijpassende bodylotion. Of als cadeaupakket, even kijken wat er is.

Bedankt iedereen voor het mee denken!
<<

Signature

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 13 Dec 2021 21:15

Rituals heeft ook een body lotion met glitters. Daar is mijn 11 jarige fan van. Zij gebruikt nu met een verjaardag of een andere gelegenheid mijn parfum.

Ik droeg in mijn jongere jaren altijd Eternity van Calvin Klein en die wil ze graag hebben voor als ze naar de middelbare school gaat, voor dagelijks gebruik.

We hebben nu nog de afspraak dat ze alleen bij gelegenheden parfum mag. Net als make-up. Nu ook alleen bij gelegenheden.
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 14 Dec 2021 20:47

Linvi schreef:
Giselle schreef:Bij Douglas hebben ze ook luchtjes voor (jonge) kinderen. Valt qua zoetigheid ook nog wel mee. Mijn dochter (6) kreeg deze bijvoorbeeld van Sint:

Daar hoef ik bij mijn dochter niet meer mee aan te komen, frozen past echt niet meer bij haar leeftijd en het uiterlijk is voor een kind vaak alles bepalend!

Oh ja, dat snap ik, haha! Mijn dochter is natuurlijk 6 dus voor haar is dat helemaal fantastisch, maar voor een 10-jarige is dat wel wat anders inderdaad.

Fijn dat je vriendin voor jou de Rituals-winkel in gaat en wat voor je dochter koopt. Goed opgelost zo toch?
<<

Linvi

Bericht 26 Dec 2021 14:46

Uiteindelijk hebben we rituals of holi de blauwe parfum en een Deospray gekozen. Ze is er erg blij mee! Bedankt dus voor de tips

Terug naar Zwangerschap & kinderen