Niekske schreef:Marin of taeda kwam hier ooit met de tip om een badpak/zwembroek te geven met een setje zwemluiers of een wasbare zwemluier. Vond ik ook erg leuk!
.
Atelier Annur heeft hele mooie (heb ik ook voor mijn eigen zoons). Tove_ schreef:
Een van de leukste kado's die ik zelf heb gekregen was een houten blokkentrein van Little Dutch met de naam/geboortedatum/gewicht etc erop.
Tove_ schreef:Ik heb al een paar keer een set met goede kwaliteit hydrofieldoeken gegeven met de naam erop geborduurdAtelier Annur heeft hele mooie (heb ik ook voor mijn eigen zoons).
Bloom schreef:Ik kreeg een tas voor op de opvang met zijn naam erop. Dat vind ik nog steeds zo handig!
Marin schreef:Tove_ schreef:
Een van de leukste kado's die ik zelf heb gekregen was een houten blokkentrein van Little Dutch met de naam/geboortedatum/gewicht etc erop.
Dit soort dingen durf ik nooit te geven want dan ben ik bang dat ze al zoiets hebben en dat is met een naam ding dan toch wel lastig. Tenminste, met een trein met losse letters zal retourneren wel makkelijker zijn dan een echt gegraveerd iets.
Ik vond een bijtring met de naam ook erg leuk.
Maar dat zijn idd wel dingen die pas na de geboorte kunnen.
En bij de tweede vond ik het erg leuk om wat mooiere aankleedkussenhoezen enzo cadeau te krijgen. Het was niet nodig want we hadden ze nog, dus wilde ik 't zelf niet kopen maar eigenlijk juist zo leuk om toch te krijgen daardoor.
Bloom schreef:Ik kreeg een tas voor op de opvang met zijn naam erop. Dat vind ik nog steeds zo handig!
Terug naar Zwangerschap & kinderen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers