29 Jun 2021 16:20 door Marin
Ja wel oké. Nee eigenlijk wel gewoon goed, naar zijn maatstaven. Hij gaat zonder al te veel tegenzin naar school, hij praat er enthousiast over (dat vind ik echt heel wat), kan versjes en liedjes herhalen, heeft twee vriendjes gemaakt (vertelt hij ook over) en hij vertelt ook wel dingen in de klas zei de juf. Maar ze lopen wel tegen de typische dingen van hem aan, dat hij slecht doet wat je zegt, veel begeleiding nodig heeft, snel driftbuien heeft als hij vastloopt. Mede daarom mag hij nog steeds maar halve dagen komen en ze zeiden nu dat dat na de zomervakantie nog even rustig opbouwen wordt. Daar heb ik wel moeite mee. (naast dat ik 't gewoon lange dagen thuis vind maar dat vind ik secundair, hoewel het wel verrekte handig uitkomt dat ik thuis ben, hoe zou dat anders moeten?).
En thuis zit ik as we speak wel gewoon een gesprek met 'm te voeren in het Engels (echte zinnen) en maken we sommetjes. Dat vind ik dan wel lastig, dat dat er op school niet uitkomt. Maar goed, realiseer me ook dat dat early days is, het veilig voelen en wennen is het belangrijkste tot aan de zomervakantie.
(sorry Uffe off topic)
Let's discover the world together.