28 Jun 2021 20:32 door Lilou
Ik wandelde heel veel met onze dochters op die leeftijden. We hadden moeilijke slapers maar in de wagen, auto en draagdoek sliepen ze wel dus dat was fijn. Een dagje dierentuin of een dagje Schier (draagdoek mee en bakfiets huren waar maxi cosi in kan) ging prima. Als jij vraagt of je ergens een flesje mag opwarmen is dat geen enkel probleem. En er zijn ook best wat horeca zaken die aankleed kussens hebben voor het makkelijk verschonen van je kleine. Ik ging heel graag wandelend de stad in, kop koffie doen, markt of even langs de bibliotheek ofzo. Gaat het altijd vlekkeloos? Nee. Ik ben wel eens ondergespuugd, luiers vergeten, kreeg een rotopmerking bij het (discreet) bv geven of had een baby die onbedaarlijk bleef huilen waarbij ik het liefst mee wilde doen. Aan de andere kant sliep onze oudste voor geen meter, maar bleef ze met 6 weken oud wel 3 uur slapen in de wagen terwijl ik op een terras met andere nieuwbakken moeders + baby's zat en er zelfs een glasbak vlakbij haar geleegd werd. Gewoon doen, proberen.
Als het klopt dat jij ook in G woont en je wilt wat lokale tips, mag je me best een pm doen hoor.
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016