Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Co sleeper - tips gezocht

<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 16 Mei 2021 21:51

Co sleeper - tips gezocht

Voor baby wil ik graag een co sleeper naast het bed. Bij zoon had ik een losse wieg, maar die is niet zo goed meer, dus wil graag wisselen. Maar je hebt zoveel verschillende, ik heb niet zoveel zin om (heel) veel uit te geven, dus vertel... welke moeten we écht hebben?
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 16 Mei 2021 21:55

Re: Co sleeper - tips gezocht

Ik lees mee!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem335

Bericht 16 Mei 2021 21:57

Ik lees ook mee. Ik wil de maxi cosi co sleeper kopen maar als er hier andere worden aangeraden..... :-)
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 16 Mei 2021 22:12

Mijn tip: kijk of je er een van iemand kunt lenen. Wij hebben uit verschillende hoeken een aangeboden gekregen om te lenen.

Wij lenen nu eentje van Free-on of zo iets. De baby is er dan nog niet, maar hij staat wel al aan het bed. Is in hoogte verstelbaar, en evt. Ook scheef voor baby’s met reflux. Een zijkant kan gemakkelijk naar beneden. Als het bed straks weer van de klossen af is, sluit die perfect aan op ons bed.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 16 Mei 2021 22:13

Ik vind de snuzpod fantastisch, met name vanwege dat hij kan wiegen. Maar ik vind hem ook mooi, handig met rits te openen, er zit een balk bij waarmee je een kant hoger kunt zetten igv reflux/verkouden, baby kan er lang in.
Hij past niet binnen het niet teveel uitgeven plaatje. Maar wel heel goed te verkopen weer.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 16 Mei 2021 22:22

Ik ben lyrisch ook de bednest. Die kun je ook huren trouwens, ook een optie 👌🏼
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Lovely

Kwebbel

Bericht 16 Mei 2021 23:35

Wij hebben deze:

https://www.baby-dump.nl/product/wiegen ... ey/149330/

En is gewoon heel fijn.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 17 Mei 2021 07:52

Elke co sleeper is prima natuurlijk. Wij hadden bij zoon een van Chicco. Nu wil ik echter graag de snuzpod vanwege het uiterlijk en je het wiegje eraf kan halen en verplaatsen. Maar ja, het is ook de enige aanschaf die we kunnen doen voor de baby. En de chicco komt dan als box beneden te staan (geen plek voor een echte box).

Maar de maxi cosi was mijn nummer 2 op het lijstje en ook via marktplaats goed te vinden.
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 17 Mei 2021 10:05

Wij hadden bij de jongste een co-sleeper van Petit Amelie. Vond hem erg fijn in gebruik.
2014~2017~2020
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 17 Mei 2021 10:31

Tabbie schreef:Elke co sleeper is prima natuurlijk. Wij hadden bij zoon een van Chicco. Nu wil ik echter graag de snuzpod vanwege het uiterlijk en je het wiegje eraf kan halen en verplaatsen. Maar ja, het is ook de enige aanschaf die we kunnen doen voor de baby. En de chicco komt dan als box beneden te staan (geen plek voor een echte box).

Maar de maxi cosi was mijn nummer 2 op het lijstje en ook via marktplaats goed te vinden.

Wij hebben het wiegje bij de oudste ook wel verplaatst naar beneden idd. En zelfs meegenomen op vakantie, daar hoeven maar 2 schroeven voor los en we hadden een grote auto..
<<

Fantine

Bericht 17 Mei 2021 12:45

Wij hebben deze van Maxi Cosi.

https://www.babypark.nl/maxi-cosi-iora- ... gKKIfD_BwE

We hebben hem nooit aan ons bed vast gemaakt. De zijkant kan open (is nu dicht) en een New Born valt er niet zomaar uit. Nu slaapt ons zoontje er nog in maar op zijn eigen kamer sinds dat hij 3 maanden is. Heel fijn bedje! Je kunt hem ook inklappen en meenemen.
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 17 Mei 2021 12:49

O die maxi cosi is wel mooi!
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 24 Mei 2021 22:27

Wij hadden een chicco next to me cosleeper. Gekocht via marktplaats, was zo goed als nieuw en de bekleding heb ik van tevoren gewassen.
Wat ik heel fijn vond is dat je het hoofd en voeteneinde op verschillende hoogtes kon zetten, dit was erg handig bij onze dochter met de reflux.
Verder gebruikte ik hem alleen niet met 1 kant open maar stond hij gewoon los naast mijn bed. Onze boxspring was een stuk hoger dan de cosleeper toen de klossen eronder stonden, en ik ben ook een draaier in bed dus vond het eng met de zijkant open tegen mijn slaapkant aan.
Ik heb hem verder totaal niet gekocht vanwege het uiterlijk maar echt vanwege de praktische kant, en dat hij in te klappen is. Dan kan hij ook nog eens ergens mee naartoe als campingbedje bijv.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 24 Mei 2021 22:34

Ik weet niet of je genoeg plaats hebt,maar wij hebben gewoon ons ledikant gebruikt als cosleeper. Ik weet dat het met die van IKEA makkelijk kan, maar wij hadden er eentje van Bopita en hebben gewoon 1 zijde verwijderd en toen alles goed vast gemaakt (voor de zekerheid) met een spanband. De hoogte was bij ons precies goed, maar vaak is het heel simpel om het (veilig) aan te passen dmv gaatje boren.
Juli 2015
Maart 2017

Terug naar Zwangerschap & kinderen