Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Leuke zachte broekjes (meisjes)

<<

Alexis

Yipyapper

Bericht 19 Mei 2021 09:24

Leuke zachte broekjes (meisjes)

Mijn dochter wil alleen maar zachte broeken aan. Spijkerbroeken wil ze niet aan (ze heeft van Name It zachte spijkerbroekjes, maar die wil ze dus ook niet aan). Ze draagt dus alleen leggings. ik vind dat soms toch wat karig ofzo. Weet iemand leuke zachte broekjes, maar dan bijvoorbeeld met (achter)zakken? Ze heeft maat 98.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 19 Mei 2021 09:25

Re: Leuke zachte broekjes (meisjes)

Bij de Zara hebben ze meestal wel leuke legging broekjes.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 19 Mei 2021 09:28

Misschien niet helemaal het seizoen maar je hebt van veel merken van die flaired ribbroejes, soms ook met zakken. Bijvoorbeeld van Tumble 'n dry, Ammehoela, maar ook HEMA.

En Zara heeft inderdaad vaak leuke leggings!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Alexis

Yipyapper

Bericht 19 Mei 2021 09:34

Oh ja die flared broekjes heeft ze ook (van Jola heeft ze er een, die staat heel leuk), maar wil ze meestal ook niet aan.
Ik zal weer eens wat van Zara bestellen, maar ik weet niet of het ligt aan dat ik steeds de verkeerde bestel, maar hier lubberen ze zo erg uit altijd.
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 19 Mei 2021 09:40

Ik heb laatst voor m’n dochter zachte broekjes gekocht van Name It in maat 98 ook. Dit soort broekjes:

https://m.aboutyou.nl/p/name-it/broek-dagmar-5894594 Deze heb ik in 98 gekocht, vallen wel lang! Ze hebben geen zakken aan de achterkant maar wel aan de zijkant.

Nog een tip mocht je die willen kopen: is heel goed te combineren met deze ribshirtjes https://m.aboutyou.nl/p/name-it/shirt-dora-5894437

En dit soort zachte broekjes ook fijn:
https://m.aboutyou.nl/p/name-it/broek-nitida-4057049
<<

Alexis

Yipyapper

Bericht 19 Mei 2021 09:45

Dankje! Die broekjes zijn echt leuk. Bedenk me nt dat ik ook nog eens bij Next kan kijken. En ik heb 2 leggings van H&M besteld met konijntjes op de knieën. Die had ze vorig jaar ook een en die stond ook heel leuk.
<<

Brooke

Bericht 19 Mei 2021 09:47

Bij de H&M (online) heb je ook hele zachte broekjes. Ik heb voor de jongste ook zelfs een paar spijkerbroekachtige - look broeken voor haar, maar het zijn hele zachte broekjes.
Maar ook daar heb je gewone zachte broekjes met leuke print of kleur. Mijn dochter houdt ook niet van die echte spijkerbroekjes, zij is ook van de zachte materialen.

Terug naar Zwangerschap & kinderen