06 Mei 2021 09:33 door Elliot
In ons oude huis was de opvang van de meisjes schuin aan de overkant, zo’n 250 meter van ons huis. Ik liet de oudste dan wel eens rustig zijn broodje eten voor de tv terwijl ik de meisjes wegbracht. Ik kon de hele route ons huis zien, dus dan durfde ik dat wel aan. Hij was toen (en is nu nog steeds) 4. Nu kan dat niet meer, want het is nu een minuut of 5 fietsen en dat vind ik echt niet ok.
Ik heb wel eens rond 23.30 uur de kinderen alleen gelaten, mijn man kwam op de fiets naar huis vanuit zijn werk en hij had een lekke band, zo’n 1-2 km bij ons vandaan. Ik heb hem toen snel met de auto opgehaald. Wel mijn moeder gebeld dat ik dat ging doen en afgesproken dat ik zou bellen als we weer thuis waren. Als ik na 15 minuten nog niet had gebeld zou zij naar ons huis gaan. Maar toen sliep iedereen dus, en we hebben een camera waarop ik vanaf mijn telefoon kan inloggen dus ik kon ze ook in de gaten houden.
Maar goed, dat was een eenmalig dingetje, ik laat ze verder nu echt nog niet alleen thuis, ook de oudste van 4,5 niet.
♥
♥♥