Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Baby en strand

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 30 Mrt 2021 13:00

Baby en strand

Beach weather! ☀

Hoe nemen jullie je baby handig mee naar het strand? Waar leg je je baby neer? Hoe zorg je voor schaduw? En dat hij/zij geen bakken zand hapt?

Alle tips zijn welkom!
Let's discover the world together.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 30 Mrt 2021 13:03

Re: Baby en strand

In een derian tentje?
<<

Saga

Major Yipyapper

Bericht 30 Mrt 2021 13:09

Wij hadden zo'n pop up strandtentje, een half koepeltje zeg maar. Maar zoon was pas 3 maandjes en bleef dus lekker stil liggen.
Ik nam hem dan in de draagzak mee.
10.04.17
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 30 Mrt 2021 13:19

Jup Derian tentje, maar een ander simpel pop-up tentje volstaat vast ook wel. ( ik heb er nog wel 1 liggen die ik best voor een klein prijsje weg wil doen eventueel)
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 30 Mrt 2021 13:24

Slim! Deryan hebben we in twee maten al dus moet goed komen. Stom dat ik daar niet aan had gedacht.

We zitten vandaag in een speeltuin op een duin camping maar beetje impromptu dus meer dan de draagzak heb ik niet bij me.
<<

Anoniem308

Bericht 30 Mrt 2021 14:08

We hebben zo’n opvouwbare bolderkar. Ook ideaal als je in een huisje bij het strand zit. Zetten de maxicosi daarin en nu het Ikea kinderstoel zitje. Anders klautert mijn zoon eruit.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 30 Mrt 2021 14:10

Slim van dat zitje AMM. krijg je zo'n kar beetje door het zand getrokken?
<<

Anoniem308

Bericht 30 Mrt 2021 14:15

Mulle strandopgang is wel even bikkelen. Wij zijn meestal samen dus dan help ik even duwen. Maar echt hele strandwandelingen zou ik niet zo snel doen. Wel ideaal om alle zooi in mee te nemen trouwens.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 30 Mrt 2021 14:34

Ik nam als ik alleen met 2 ging een hoeslaken mee met elastieken mee, met de tassen zette in die dan neer als "box" onder onze parasol. We hebben een parasol waar je ook een soort "tentje" van kan maken. Klapt makkelijker in bij veel wind (man is kitesurfer)
<<

Anoniem316

Bericht 30 Mrt 2021 16:12

Wij hadden zo'n strandtentje maar dat was destijds niet zo'n succes met de wind en zand wat er naar binnen waaide. Ik lees nu dat mensen hun deryan tentje gebruiken en die heb ik ook nog liggen, dus die ga ik over een maandje meenemen en uitproberen haha.

Terug naar Zwangerschap & kinderen