12 Apr 2020 15:24 door Beachgirl
Savi schreef:Wat fijn dat je al een kloppend hartje hebt gezien. Super! Gefeliciteerd ?
Ik loop iets meer dan een week op je achter. Ben dinsdag 7 weken. Vind je de tijd snel gaan?
Eigenlijk niet zo heel snel. Zit veel thuis nu natuurlijk, ondanks dat ik in de zorg werk maar vind de tijd niet opvallend snel gaan ofzo.
Ben de dagen voor de Pasen ook erg ziek geweest vanwege de zwangerschap. Kon geeneens een crackertje of een beschuitje binnenhouden, laat staan avondeten.
Gaat nu gelukkig beter en gisteren hebben we het ook al aan onze ouders verteld. Die waren ook super verrast.
Ben wel blij dat ik een verloskundige heb die nog niet zo moeilijk doet met echo's. Oke mijn man mag niet mee, dat wist ik al direct, maar ze zijn nog zeker bereid om echo's door te laten gaan. De 7 weken echo is een cadeautje van hun praktijk, zodat je gerustgesteld kunt worden als er een hartje klopt. En de echo van 20 april is dan met 9 weken, heel kort alleen even kijken of het nog steeds goed klopt en of het goed gegroeid is. Dus daar ben ik echt wel heel blij mee.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023