Opblijf avond
Hebben jullie kinderen een avond in de week dat het opblijf avond is? En zo ja wat doen jullie dan op zo’n avond en hoe oud zijn je kinderen? Mogen ze allemaal opblijven of alleen de oudste?
Wasmand schreef:Wij keken op vrijdagavond 12 steden, 13 ongelukken (dat was echt spannend) Bij de koffie kregen we boterkoek en een bakje chips.
HollyGolightly schreef:Ik zou dat wel heel gezellig vinden. Maar mijn kinderen zijn 's avonds rond bedtijd gewoon echt moe. Dus ik denk dat ze vooralsnog gebaat zijn bij genoeg slaap. Ze zijn nu 6 en 4. Maar in de toekomst zie ik samen een film kijken op zaterdag met lekkere hapjes wel heel erg zitten.
Meg schreef:Dit dus!
Ik mocht vroeger van mijn moeder altijd op vrijdag tot laat opblijven. Dacht ik. Ik dacht dus ook dat ik Medisch Centrum West mocht zien. Dat vertelde ik aan mijn kleuterjuf. Waarop ze mijn moeder aansprak. Moest mijn moeder weer uitleggen dat ik dan allang lag te slapen. Op de bank dat dan weer wel.
Meg schreef:HollyGolightly schreef:Ik zou dat wel heel gezellig vinden. Maar mijn kinderen zijn 's avonds rond bedtijd gewoon echt moe. Dus ik denk dat ze vooralsnog gebaat zijn bij genoeg slaap. Ze zijn nu 6 en 4. Maar in de toekomst zie ik samen een film kijken op zaterdag met lekkere hapjes wel heel erg zitten.
Dit dus!
Ik mocht vroeger van mijn moeder altijd op vrijdag tot laat opblijven. Dacht ik. Ik dacht dus ook dat ik Medisch Centrum West mocht zien. Dat vertelde ik aan mijn kleuterjuf. Waarop ze mijn moeder aansprak. Moest mijn moeder weer uitleggen dat ik dan allang lag te slapen. Op de bank dat dan weer wel.
Terug naar Zwangerschap & kinderen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers