01 Okt 2021 08:23 door Alexis
Ik vind ons huis wel klein. Kleine benedenverdieping met klein halletje, woonkamer keuken in een van 42 km2 en bijkeuken van 12m2. Veel ramen en deuren, waardoor we maar 1 goede muur hebben waar een kast tegen kan.
3 kleine slaapkamers, een slapen we zelf, een slaapt dochter en een is kastenkamer. Klein kamertje, dus 2 kledingkasten van 2 bij 2 en een extra kleine kledingkast erbij het is vol.
Zolder hebben we wasruimte, opberghok (vol met boeken, motorpakken, skipakken, ski’s, schaatsen en koffers, en speelgoed) en een logeerkamer, wat tegelijkertijd ook werkkamer is nu.
Op zich zou er nog wel ergens een kast kunnen, maar dat is nu het probleem nief zo. Ik vraag me echt af waar al dat rondslingerend speelgoed blijft. Ik boxen?
Ik snap dat dit een standaard gezinswoninkje is, maar het is gewoon niet zo handig ingedeeld voor kasten, en dan vooral de benedenverdieping. En dochter gaat niet in haar eentje op zolder spelen of speelgoed daar pakken. Ze speelt voornamelijk met Duplo, dus die staat uiteraard altijd beneden. Keukentje doet ze niks mee, maar gebruiken we om speelgoed in en op te leggen.
Ja opruimen zal moeten idd. Alleen geen tijd voor. Mijn moeder is ook aan het opruimen, en ze woont 12 km verderop, dus even wat speelgoed daar leggen is geen optie. Wat we niet meer gebruiken, geef ik weg. Ik bewaar niks.
De cd’s zitten in een la van een kast die zo dicht bij de eettafel staat, dat de la nu niet goed open lan. Dus daar kan sowieso geen speelgoed in.