Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Hoe sliepen jullie het fijnst tijdens jullie zwangerschap?

<<

Anoniem325

Bericht 12 Dec 2020 18:52

Hoe sliepen jullie het fijnst tijdens jullie zwangerschap?

Ik slaap steeds slechter, ook met voedingskussen kan ik mijn draai nog niet echt vinden. Hoe sliepen jullie het lekkerst tijdens de zwangerschap?
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 12 Dec 2020 18:56

Re: Hoe sliepen jullie het fijnst tijdens jullie zwangerscha

Niet.

Ik ben echt een buikslaper, ik heb dus ook tot het laatst toe iedere avond zeker 15min op mn buik gelegen voor ik kon gaan slapen.
Wat wel een beetje hielp wat voor het slapen douchen en dan mn benen afspoelen met ijskoud water, ik had nl hele onrustige benen.
30-04-2017
<<

Anoniem325

Bericht 12 Dec 2020 18:58

Ik slaap inderdaad ook het liefst op mijn buik. Nu trek ik mijn been op en lig ik half op mijn buik, maar dat gaat op een gegeven moment ook pijn doen.
<<

Anoniem316

Bericht 12 Dec 2020 19:05

Sorry, hier ook niet. Slapen was een ellende. Ik sliep hetzelfde als jou Auxo.
<<

Anoniem304

Bericht 12 Dec 2020 19:09

Auxo schreef:Ik slaap inderdaad ook het liefst op mijn buik. Nu trek ik mijn been op en lig ik half op mijn buik, maar dat gaat op een gegeven moment ook pijn doen.

Zo sliep ik, tot het einde. Op de kant waar het ruggetje lag deed het pijn, maar de andere kant was dan 'leeg'. A. lag erg diep, vandaar dat het kon. Elke andere houding deed me zeer alsof ik 30 kilo buik had hangen.
Bij G. sliep ik prima op de zij met een hoofdkussen tussen m'n benen.
<<

Anoniem325

Bericht 12 Dec 2020 19:10

Klinkt veelbelovend, haha! Maar misschien komt de gouden tip nog!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 12 Dec 2020 19:13

Op mijn buik maar dat ging dus niet. Soms zo heel even beetje half op m'n buik. Aaaah zo lekker.

Ze zeggen dat je op je linkerzij moet liggen. Maar ik lag toch lekkerder op m'n rechterzij. Dus ik wisselde beetje tussen die twee.
Let's discover the world together.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 12 Dec 2020 19:20

Ik lig op mijn zij, net als anders. Vooralsnog geen (voedingskussen) nodig. Ik lig meestal op mijn rechterzij, soms links.
Vorige zwangerschap heb ik geloof ik op een gegeven moment een plat kussentje onder mijn buik gelegd en soms een rolkussen tussen mijn benen.
<<

Anoniem325

Bericht 12 Dec 2020 19:24

Marin schreef:Op mijn buik maar dat ging dus niet. Soms zo heel even beetje half op m'n buik. Aaaah zo lekker.

Ze zeggen dat je op je linkerzij moet liggen. Maar ik lag toch lekkerder op m'n rechterzij. Dus ik wisselde beetje tussen die twee.

Oh ja dat rechterzij liggen heb ik ooit wat over gelezen en heb dat een tijd niet gedurfd 🤔 Maar de verloskundige zegt dat het gewoon mag, alleen ligt zelfs dat niet fijn nu. En moet nog wel even. 🤭
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 12 Dec 2020 19:39

hier ook een buikslaper. Heb nu een zijslaapkussen en daar lig ik half overheen nu en dan op mijn rechterzij. Op mijn linkerzij krijg ik snel pijn. Maar echt lekker slapen nee niet echt
Afbeelding
<<

Kaat

Kletskop

Bericht 12 Dec 2020 20:14

Het lekkerst lag ik half op m’n buik en half op m’n zij met één been opgetrokken. En dan dat opgetrokken been over het voedingskussen heen, zodat er wat meer ruimte was voor m’n buik. Maar de laatste weken ging dat ook niet echt meer, dus dan op m’n zij (links of rechts, net wat op dat moment lekker lag).
03/2019
11/2020
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 12 Dec 2020 20:17

Ik lag op m'n linkerzij met een voedingskussen tussen m'n benen. Ene been altijd wat hoger dan de andere, daardoor een beetje naar buik gedraaid. Lag prima :)
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 12 Dec 2020 20:19

Kaat schreef:Het lekkerst lag ik half op m’n buik en half op m’n zij met één been opgetrokken. En dan dat opgetrokken been over het voedingskussen heen, zodat er wat meer ruimte was voor m’n buik. Maar de laatste weken ging dat ook niet echt meer, dus dan op m’n zij (links of rechts, net wat op dat moment lekker lag).

Zo sliep ik ook altijd het fijnst.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 12 Dec 2020 20:29

Linkerzijde (ook goed voor doorbloeding) linkerbeen gestrekt, rechterbeen opgetrokken en dan voedingskussen daartussen.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 12 Dec 2020 20:33

Ik lig wisselend op mijn rechter of linkerzij met een voedingskussen waar ik met mijn buik tegenaan lig en mijn been eroverheen. Ik word wel elke nacht om 3 uur of 4 uur wakker en slaap dan of helemaal niet meer of val pas na 2 uur weer in slaap.
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 12 Dec 2020 20:56

Op m'n buik. Maar ik had ook niet heel veel buik. Dus weinig last van. Trok idd ook wel vaak 1 been op.
<<

Radler

Yipyapper

Bericht 12 Dec 2020 21:05

Ik kon gelukkig tot vrij lang op mijn buik liggen.
Voedingskussen belandde meestal op de vloer, had daar altijd ruzie mee.
Had wel een langwerpig kussen die soort van onder mijn buik (aan de zijkant) lag
Juli 2019
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 12 Dec 2020 21:16

Haha ik had ook altijd ruzie met het voedingskussen. Vooral met draaien.
Ik sliep gewoon op mijn zij, beetje naar mijn buik gedraaid. En een kussen tussen mijn knieën. Mijn rechterzijde lag het lekkerste.
<<

Anoniem325

Bericht 12 Dec 2020 21:31

Radler schreef:Ik kon gelukkig tot vrij lang op mijn buik liggen.
Voedingskussen belandde meestal op de vloer, had daar altijd ruzie mee.
Had wel een langwerpig kussen die soort van onder mijn buik (aan de zijkant) lag

Dit gebeurt tot nu toe ook altijd bij mij. Of ik ben ‘m kwijt aan mijn vriend, hij vindt het fijn om mee te slapen.
<<

Anoniem315

Bericht 12 Dec 2020 21:32

Op mijn rug. Met een berg Rennies echter de kiezen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 12 Dec 2020 21:32

Oh ik vond dat voedingskussen ook niks om mee te slapen. Deze zwangerschap niet eens geprobeerd. Een gewoon kussen tussen m'n benen vond ik op 't laatst (en tijdens bevalling) wel fijn.
Let's discover the world together.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 12 Dec 2020 22:26

Boerenkool schreef:Op m'n buik. Maar ik had ook niet heel veel buik. Dus weinig last van. Trok idd ook wel vaak 1 been op.

Zo ongeveer. Wat meer richting zij en dan leunend op mijn baby. Arme kinders.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 12 Dec 2020 23:00

Op links werd ik altijd kotsmisselijk, op rechts had ik veel pijn aan mijn lijf dus ik sliep op een gegeven moment het beste een klein beetje rechtop liggend, met mijn handen onder billen/onderrug omdat het anders ook te veel zeer deed.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem309

Bericht 13 Dec 2020 12:07

Ik lig de hele nacht te woelen van de linker zij naar de rechter zij. Meestal met 1 opgetrokken been waar ik wel een kussen onder leg zodat ik iets meer op mijn zij lig. Maar echt comfortabel lig ik niet meer.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 13 Dec 2020 12:34

Arwyn schreef:Ik lag op m'n linkerzij met een voedingskussen tussen m'n benen. Ene been altijd wat hoger dan de andere, daardoor een beetje naar buik gedraaid. Lag prima :)

Precies zo!
08♡02♡2018
07♡04♡2020

Terug naar Zwangerschap & kinderen