Auxo schreef:Ik slaap inderdaad ook het liefst op mijn buik. Nu trek ik mijn been op en lig ik half op mijn buik, maar dat gaat op een gegeven moment ook pijn doen.
Marin schreef:Op mijn buik maar dat ging dus niet. Soms zo heel even beetje half op m'n buik. Aaaah zo lekker.
Ze zeggen dat je op je linkerzij moet liggen. Maar ik lag toch lekkerder op m'n rechterzij. Dus ik wisselde beetje tussen die twee.
Kaat schreef:Het lekkerst lag ik half op m’n buik en half op m’n zij met één been opgetrokken. En dan dat opgetrokken been over het voedingskussen heen, zodat er wat meer ruimte was voor m’n buik. Maar de laatste weken ging dat ook niet echt meer, dus dan op m’n zij (links of rechts, net wat op dat moment lekker lag).
Radler schreef:Ik kon gelukkig tot vrij lang op mijn buik liggen.
Voedingskussen belandde meestal op de vloer, had daar altijd ruzie mee.
Had wel een langwerpig kussen die soort van onder mijn buik (aan de zijkant) lag
Boerenkool schreef:Op m'n buik. Maar ik had ook niet heel veel buik. Dus weinig last van. Trok idd ook wel vaak 1 been op.
Arwyn schreef:Ik lag op m'n linkerzij met een voedingskussen tussen m'n benen. Ene been altijd wat hoger dan de andere, daardoor een beetje naar buik gedraaid. Lag prima
Terug naar Zwangerschap & kinderen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers