Kerstoutfit voor je kind
Voor de oudste ben ik al klaar, voor de jongste moet ik nog even twee jurkjes maken.

Urban Naked schreef:Wij doen niet aan kerstoutfits maar met hun winterdiner op school trekken m’n zoons een blouse aan.
Caulfield schreef:Urban Naked schreef:Wij doen niet aan kerstoutfits maar met hun winterdiner op school trekken m’n zoons een blouse aan.
Oh leuk, gaat dat door bij jullie? Hier niet, ze gaan wel samen eten maar overdag tijdens school, mogen ook niks meenemen. En ‘s ochtends om 8h krijg ik ze niet in een blouse
Housebird schreef:Hier geen speciale kerst outfit. Ik zou niet weten waarom, ze dragen het een korte periode en volgend jaar past het niet meer. Dan liever kleding dat vaker aankan en er leuk uitziet.
Arwyn schreef:Is dat eerste rokje van de Zeeman Uffe? Die heb ik ook voor E., haha. Met een grijze trui met gouden rendieren erop van Scapino
Heb verder voor beide meiden een goudkleurig jurkje met zwarte stippen en ze hebben allebei wel een glitterrokje.
Het jurkje bewaar ik nog even voor kerst (op school), maar krijgen ze daarna ook wel gewoon aan.
Urban Naked schreef:Wij doen niet aan kerstoutfits maar met hun winterdiner op school trekken m’n zoons een blouse aan.
Terug naar Zwangerschap & kinderen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers