Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Kerstoutfit voor je kind

<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 09 Dec 2020 14:08

Kerstoutfit voor je kind

N.a.v. het kerstoutfit voor jezelf topic een kerstoutfit voor je kind(eren) topic!

Voor de oudste ben ik al klaar, voor de jongste moet ik nog even twee jurkjes maken.

Afbeelding
Afbeelding
⁠♡♡♡
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 09 Dec 2020 15:09

Re: Kerstoutfit voor je kind

Voor de oudste op het kdv de kersttrui van Takkie:
Afbeelding

Thuis zal ze wel haar 'Let it go-jurk' aan willen trekken:

https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0777950004.html

Voor de jongste ben ik nog aan het wachten op een bestelling met kersttruitjes en ik had een bordeaux-rood jurkje besteld bij H&M, maar dat is van redelijk dun katoen, dus dat gaat weer terug.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 09 Dec 2020 16:01

Zoontje heeft voor Sinterklaas deze kersttrui gekregen: https://www.prenatal.nl/babykleding-44- ... k&cgid=165
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 09 Dec 2020 18:45

Ik was eigenlijk niet van plan iets te kopen, maar liep hier net tegenaan bij Hema:

Afbeelding

Leuk ding, alleen heb ik een maat te groot meegenomen! Ben alleen bang dat een maat kleiner weer te klein is. Ze heeft nu 92/98 zo'n beetje en 98/104 is dus te groot, maar 86/92 wordt wel krap nu denk ik. Morgen even bekijken of ze die maat überhaupt nog hebben.
❤️ 7 juni 2018
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 09 Dec 2020 19:04

Wij doen niet aan kerstoutfits maar met hun winterdiner op school trekken m’n zoons een blouse aan.
#teammaple🍁
<<

Anoniem313

Bericht 09 Dec 2020 19:08

Urban Naked schreef:Wij doen niet aan kerstoutfits maar met hun winterdiner op school trekken m’n zoons een blouse aan.

Oh leuk, gaat dat door bij jullie? Hier niet, ze gaan wel samen eten maar overdag tijdens school, mogen ook niks meenemen. En ‘s ochtends om 8h krijg ik ze niet in een blouse :thumbdown:
<<

Anoniem332

Bericht 09 Dec 2020 19:25

Hier geen speciale kerst outfit. Ik zou niet weten waarom, ze dragen het een korte periode en volgend jaar past het niet meer. Dan liever kleding dat vaker aankan en er leuk uitziet.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 09 Dec 2020 19:33

Caulfield schreef:
Urban Naked schreef:Wij doen niet aan kerstoutfits maar met hun winterdiner op school trekken m’n zoons een blouse aan.

Oh leuk, gaat dat door bij jullie? Hier niet, ze gaan wel samen eten maar overdag tijdens school, mogen ook niks meenemen. En ‘s ochtends om 8h krijg ik ze niet in een blouse :thumbdown:
Ja het gaat door! Er zijn 3 avonden/shifts. M’n oudste zit in de dinsdagshift en m’n jongste in de woensdagshift of andersom, en er zit voor allebei ook nog pyjamagym bij. Chaos.
Ze hebben allebei een zelfversierde taartdoos mee naar huis gekregen en die moeten we zelf vullen met hun diner. Voorgerechtje, hoofdgerecht en toetje.
#teammaple🍁
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 09 Dec 2020 19:34

Oh en m’n bericht klinkt nu negatief zie ik, ik ben vooral blij dat het door gaat! Superleuk!
#teammaple🍁
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 09 Dec 2020 19:37

Housebird schreef:Hier geen speciale kerst outfit. Ik zou niet weten waarom, ze dragen het een korte periode en volgend jaar past het niet meer. Dan liever kleding dat vaker aankan en er leuk uitziet.

Ik doe haar die jurk gewoon de hele winter nog aan hoor, echt niet alleen met kerst.
❤️ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 09 Dec 2020 19:38

Ik heb wel leuke outfits in huis, maar die dragen ze (op de kerst trui van zoontje na) ook de rest van de winter dragen ja. Zal ze tzt even showen.

Voor dochter heb ik iig dit jurkje:

Afbeelding
Let's discover the world together.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 09 Dec 2020 19:43

Voor Y deze jumpsuit, die gaat ze in elk geval dragen naar het kerstontbijt op school (en na Kerst ook nog uiteraard). Ik moet alleen wel kijken of hij zo niet te koud is, desnoods dan maar buiten een keer haar regenbroek en een vest erover.

https://www.zara.com/nl/nl/velvet-jumps ... 1=81634191

Ik denk niet dat ze bij E echt aan kerst gaan doen op school, wel losse activiteitjes, maar niet iets waar je je nette kleren voor aantrekt. Dus ik heb niet echt een speciale kerstoutfit.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 09 Dec 2020 20:34

Voor het eerste kerstdiner van mijn zoontje op de peuterspeelzaal is het ook gelijk afscheid van een juf dus ze moeten dan buiten op het 'winterplein' een half uurtje geloof ik buiten zijn, dus ik heb maar een dikke trui met een dino die een kerstmuts op heeft voor hem gekocht.

En voor kerst krijgtie een leuke witte blouse met een zwarte strik aan :love:
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 09 Dec 2020 20:38

Dit overhemd
Afbeelding

Met deze broek
Afbeelding

Qua kleur was wit mooier bij de broek maar dat vind ik net iets te besmettelijk, grijs zou ook nog kunnen maar dat is J zn kleur niet. Nu opletten dat hij het volgende week niet al ergens uit de kast trekt. Hij gaat nl het liefst in overhemden naar school.
2015 💙
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 09 Dec 2020 20:43

O, ik hou van die broeken die comfortabel zijn maar toch heel netjes staan. Heb voor E ook zoiets, maar met een ander ruitje.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 09 Dec 2020 21:18

Wat een schattig jurkje Marin! Mijn jongste staat dat gewoon totaal niet, zo jammer!

Leuk Bliss, jammer is dat van HEMA met die dubbele maten, loop ik voor L. ook een beetje tegenaan. Zeeman heeft ook zoiets jurkje, dat valt vaak wat kleiner en past ze misschien wel de 98/104.

Minx superleuk! Wat grappig dat hij graag een overhemd draagt!
⁠♡♡♡
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 09 Dec 2020 21:22

Goed om te weten! Ik ga morgen eerst even bij Hema kijken of ze hem nog hebben en hoeveel het scheelt en anders loop ik ook even bij Zeeman binnen.
❤️ 7 juni 2018
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 09 Dec 2020 21:37

Is dat eerste rokje van de Zeeman Uffe? Die heb ik ook voor E., haha. Met een grijze trui met gouden rendieren erop van Scapino :)

Heb verder voor beide meiden een goudkleurig jurkje met zwarte stippen en ze hebben allebei wel een glitterrokje.
Het jurkje bewaar ik nog even voor kerst (op school), maar krijgen ze daarna ook wel gewoon aan.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 09 Dec 2020 21:49

Ik vind HEMA aan de lange kant vallen, dus als het voor nu is zou ik die kleinere maat nemen. Y's flared jeans van de HEMA in maat 146 vallen niet echt veel korter dan haar broeken in 152 van de Zara.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 09 Dec 2020 22:07

Arwyn schreef:Is dat eerste rokje van de Zeeman Uffe? Die heb ik ook voor E., haha. Met een grijze trui met gouden rendieren erop van Scapino :)

Heb verder voor beide meiden een goudkleurig jurkje met zwarte stippen en ze hebben allebei wel een glitterrokje.
Het jurkje bewaar ik nog even voor kerst (op school), maar krijgen ze daarna ook wel gewoon aan.

Ja klopt! Dit truitje erop is van de HEMA.
⁠♡♡♡
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 09 Dec 2020 22:18

Leuk allemaal, die jumpsuit van Y is echt tof Susan.

Hier geen speciale outfit voor peuter maar ik word wel een beetje getriggerd door jullie. Had al even gespiekt op de Zara site. Ik ben door de week niet zo van de blouses dus dan vind ik het wat zonde alleen voor kerst. Mijn schoonzusje steekt neefje ook al 2 jaar (zo oud is hij) helemaal in een overdreven kerstoutfit. Wel grappig voor de foto’s. Hmm. Grappig eigenlijk dat nog zoveel mensen een outfit kopen terwijl veel het anders/kleiner vieren dit jaar.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 09 Dec 2020 22:23

@Lot ik had het ook niet gedaan als J niet net weer een broek kapot had gehad die ik overigens wel gemaakt heb. En overhemd wil hij dus heel graag aan. Mijn vriend had hem laatst een nieuwe beloofd dus J was helemaal gelukkig toen het setje vanmiddag binnen kwam.
2015 💙
<<

Radler

Yipyapper

Bericht 10 Dec 2020 00:20

Dit jurkje van z8, ze had deze legging er onder met passen omdat ze die al aan had. Kreeg zo vaak te horen o leuk met die legging er onder

Afbeelding

Maar denk dat ik voor deze combi ga, maillotje met klein glittertje van zeeman
Afbeelding

En voor de andere kerstdag heeft ze een kerst trui van takkie (Bliss, ze past hem nog)
Juli 2019
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 10 Dec 2020 05:18

Ja, hier precies zo. En die blouse kan tijdens kerst ook weer aan.

Hier geen kerstdiner dit jaar maar wel een kerstbrunch op school. En kreeg vanavond bericht dat ze maandag een kerststukje gaan maken op school en ze al die zooi zelf mee moeten nemen. Lekker op tijd weer, kan ik de komende dagen weer door een drukke en half lege Action gaan struinen, waar rond deze tijd meestal geen kerstversiering meer te vinden is 😒.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem332

Bericht 10 Dec 2020 07:24

O irritant lady!

Maar dat moeten ze meenemen voor het stukje, een blok oase, takken, wat ballen en een kaars?
Takken en oase kan je toch ook makkelijk bij een bloemist, kerstbomen verkoper halen?
Heb je niet nog wat oude kerst prullaria thuis liggen?
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen