Als je nu een kind zou krijgen, hoe zou hij/zij dan heten?
Jongen/meisje? ?
07♡04♡2020
Marin schreef:Onze dochter had biiiijna Claire geheten dus dat kies ik als meisjesnaam. Nog steeds twijfel ik wel of we dat niet hadden moeten doen. Ik vind Madeleine wel echt mooier maar het voelt wel echt als afscheid nemen van een naam. Dus ik kies Claire voor een meisje.
Meg schreef:Marin schreef:Onze dochter had biiiijna Claire geheten dus dat kies ik als meisjesnaam. Nog steeds twijfel ik wel of we dat niet hadden moeten doen. Ik vind Madeleine wel echt mooier maar het voelt wel echt als afscheid nemen van een naam. Dus ik kies Claire voor een meisje.
Ik snap wel een beetje wat je bedoelt. Als het aan mij had gelegen had onze dochter Meggie geheten. In het begin bleef ik ook steeds bij haar denken dat die naam ook prima bij haar paste. Toen we daarna een zoon kregen wist ik zeker dat deze naam door ons nooit gebruikt zou worden. (Niet dat mijn man dat wilde trouwens.) Nog steeds zo jammer, vind ik.
(Twee weken geleden vertelde mijn zus aan dat ze een hondje kregen en ze dacht aan Meggie voor de hond. Ik heb natuurlijk geen alleenrecht op die naam, maar heb wel aangegeven dat ik het niet tof zou vinden. Ergens stak het vreemd genoeg. Het is overigens Lexie geworden ;))
Terug naar Zwangerschap & kinderen
Gebruikers in dit forum: Tabbie