Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Bij de kinderen gaan kijken

<<

Siesa

Major Yipyapper

Bericht 24 Feb 2023 20:50

Bij de kinderen gaan kijken

Ga jij iedere avond bij de kinderen kijken? Waarom wel of niet? En altijd al of op den duur mee gestopt/ begonnen?
Ik ben benieuwd hoe dat bij een ander is.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 24 Feb 2023 20:51

Re: Bij de kinderen gaan kijken

Ik ga altijd kijken voor ik ga slapen en denk ook niet dat ik daar voorlopig mee stop.
❤️ 7 juni 2018
<<

Siesa

Major Yipyapper

Bericht 24 Feb 2023 20:51

Ik ga iedere avond kijken als ik zelf te bed ga. Ze zijn 6 en 8, doe ik al sinds ze een baby zijn. Als ik ervoor kies om het niet te doen (want ze slapen toch) kan ik niet slapen en ga dan alsnog kijken.
Even kijken of alles goed is.
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 24 Feb 2023 20:57

Ja, al is het maar om mezelf even de rijkste en gelukkigste vrouw van de wereld te voelen.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 24 Feb 2023 20:57

Ja ik ga bijna altijd. Even kijken hoe ze liggen en me verbazen hoe kleine jochies al zo kunnen drinken 😇 we hebben ook nog een camera. Die gebruiken we vooral om te kijken of de oudste al gestopt is met lezen savonds.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Tove_

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 24 Feb 2023 20:58

Nee wij gaan niet standaard kijken. Kijken wel even op de camera en als er dan een deken mist oid leggen we dat wel even goed. Hebben het nooit gedaan.

Edit: ben blijkbaar een ontaarde moeder 😂
<<

Siesa

Major Yipyapper

Bericht 24 Feb 2023 21:02

Ow nee die heb ik allang niet meer, die heb ik weggegeven toen er in de familie een baby kwam. De oudste horen we uit bed komen om de lamp uit te zetten. Altijd precies op tijd.

Ik moet ze trouwens ook altijd even aanraken in hun slaap. Een aai over hun bol of een kus, gewoon om te weten dat ze nog leven.
En ik zeg nog even dat ik van ze hou. En van de oudste krijg ik dan soms een slaapdronken antwoord dat hij van mij houdt 🥰

En als ik rond 5 uur een keer naar het toilet moet, loop ik standaard nog even naar de jongste om haar dekbed goed te leggen anders wordt ze een half uur later wakker van de kou en slaapt dan niet meer.
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 24 Feb 2023 21:07

Dat doe ik altijd, voordat ik ga slapen. Meestal leg ik dan een dekbed goed waar nodig (meestal bij zoon) , geef ze nog een kus of een aai over de bol en zeg dat ik van ze hou. De oudste is 12 en ook bij haar doe ik het nog. Al wordt ze soms boos als ze toevallig nog niet diep genoeg slaapt, oeps. Maar dat is maar heel af en toe. Ook in de nacht als ik moet plassen kijk ik daarna vaak ook nog even snel bij allebei om een hoekje.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 24 Feb 2023 21:08

Ja wij laten O in de avond altijd even plassen dus kijken direct bij hem. Hij slaapt zo diep dat als hij in z'n bed heeft geplast we 'm gewoon slapend kunnen omkleden enzo.

Sinds kort durven we ook bij M te kijken, die slaapt nog wat lichter. Maar ook fijn om even te kijken vooral sinds ze onder een dekbed slaapt want die ligt vaak van haar af dan en dan leggen we 'm even goed.
Let's discover the world together.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 24 Feb 2023 21:09

Oh altijd! Ze even recht leggen, kus, vulkaanlamp uit..
Afbeelding
Afbeelding
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 24 Feb 2023 21:20

Bij de oudste altijd en bij de jongste eigenlijk nooit. De oudste loslaat met de deur open/kier en bij de jongste is deze dicht en zodra ik die opendoe wordt ze wakker. Dus daar kijk ik naar op de babyfoon 🤗

Wanneer zij slaapt met de deur op een kier, dan ga ik ook zeker dan even kijken.
<<

Saga

Major Yipyapper

Bericht 24 Feb 2023 21:27

Ik niet, mijn vriend wel.
Op de een of andere manier was ik altijd zo lomp dat hij wakker werd van mij. Ik kijk dus altijd eventjes op de camera.
10.04.17
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 24 Feb 2023 21:27

Ja, eigenlijk altijd. Meestal even een kus op z’n hoofd en als het nodig is hem/zijn dekbed rechtleggen.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 24 Feb 2023 21:34

Soms wel soms niet. Ik kijk als ik de behoefte heb hem even een knuffel te geven. Ik krijg dan altijd een veel te natte half slapende kus. Echt zo ontzettend lief. Heb het laatst eens gefilmd want daarna slaapt hij ook gewoon verder. De volgende dag weet hij nergens meer van.
2015 💙
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 24 Feb 2023 21:37

Ja altijd. Even aai over de bol en hou van je zeg ik. En leg speentjes in bed.

Hij slaapt ook vaak de hele nacht bij ons naast me in zijn bedje en dan wil hij altijd mijn vinger vast houden. Ligt ook zo lekker met je arm door de spijltjes.
Afbeelding
<<

Patsy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 24 Feb 2023 21:38

Ik ga altijd even kijken, ze zijn nu 8 (morgen 9) en 7. Ik denk dat ik dat ook nog wel een tijd blijf doen. De oudste wordt nog wel eens half wakker, dan krijg ik een kus, draait ie zich om en slaapt verder. De jongste merkt er niks van, ja laatst één keer; Hij zei dat ik te veel lawaai maakte😵‍💫.
💙 25 februari 2014
💙 5 juni 2015
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 24 Feb 2023 21:43

Altijd!
Bij de oudste trek ik het dekbed altijd even omhoog, hij slaapt bijna altijd gewoon door, heel soms wordt hij wakker en dan steekt hij standaard zijn armen in de lucht voor een knuffel, als ik dan zeg dat hij lekker verder mag slapen draait hij zich om en slaapt weer 🥰

De jongste ligt altijd schots en scheef in bed of ( half) uit bed, dus die leg ik altijd recht en dek ik toe, hij wordt nooit wakker.

Vaak komt mijn man dan net iets later naar boven en gaat vervolgens ook kijken bij de jongens ook al weet hij dat ik dat ook altijd doe.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 24 Feb 2023 21:53

Iedere avond en ochtend even op de camera. Nog niet in het echt, dan wordt hij wakker.
Kan mij voorstellen dat als de camera straks weg is en hij dieper slaapt, ik altijd even ga kijken
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 24 Feb 2023 21:55

Wij hebben nog steeds een camera trouwens voor beide kinderen. Vind ik ook wel fijn om even te kijken. En zeker om te weten of ik helemaal naar zolder moet lopen haha.
Let's discover the world together.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 24 Feb 2023 22:20

Toen de oudste klein was deden we dat niet heel vaak. Toen ze ouder werd, verzamelde ze zoveel knuffels in bed (ledikant dus), dat we wel altijd even checkten of die niet in de weg lagen. Toen kreeg ze een groot bed en volgde er een laaaaaange fase van drama in de avond en gingen we niet meer kijken, bang om haar wakker te maken. De jongste had een babyfoon met camera, dus daar hebben we hem lang in de gaten gehouden. Hij heeft slecht geslapen tot hij bijna 2 was, dus ook daar waren we bang om hem wakker te maken 🙈 maar we zagen hem dus met de camera.

Maar nu gaan we alweer een hele tijd wel elke avond kijken. Slapende kindjes zijn zoooo lief 🥰
december 2016
juli 2019
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 24 Feb 2023 22:31

Zoon wordt tegenwoordig elke avond wakker en ligt dan bij ons, en dochter gluur ik door kiertje van haar kamer hoe ze ligt, maar hoef bij beide niet kamer in te lopen want dan worden ze veel te makkelijk wakker.
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 24 Feb 2023 23:54

Eigenlijk niet zo vaak.
De oudste laten we nog even plassen, maar meestal doet mijn man dat en ik ga dan niet meer kijken. Bij de jongste ben ik veel te bang dat ze dan wakker wordt want die slaapt erg licht.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 25 Feb 2023 07:29

Tove_ schreef:
Edit: ben blijkbaar een ontaarde moeder 😂

Ik denk dat niet bij je kind gaan kijken je niet direct een ontaarde moeder maakt..

Ik doe het meestal wel als ik zelf naar bed ga. Haar deur staat open en ze trapt soms de dekens van zich af. Dan is het vooral eigenbelang omdat ze anders wakker wordt van de kou en ik er alsnog uit moet.

Met haar middagslaapje ga ik soms wel kijken om het kijken. 🥰
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 25 Feb 2023 07:30

Bij de oudste ga ik altijd kijken, dekbed recht leggen, kus en ik hou van jou. Vannacht heb ik bij hem gelogeerd en deed mijn man dat en toen dacht ik, wat irritant eigenlijk dat er iemand komt kijken haha.
Bij de jongste moet ik mezelf altijd inhouden het niet te doen want ze wordt vaak nog wakker. Dus ik probeer mezelf dan in te houden en in de camera te kijken. Op deze momenten voel ik me zo ontzettend rijk en realiseer ik me altijd even hoe hard we hier voor geknokt hebben en hoeveel geluk we hebben gehad. Dagelijks besef momentje dus.
<<

Morrisey

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 25 Feb 2023 07:46

Ik doe het ook niet hoor Tove. En een camera hebben wij zelfs nooit gehad.
Toen ze baby waren deed ik het uiteraard wel. En damn, dan maakte ik per ongeluk weer een slapende baby wakker, zo irritant.
Het gaat niet zozeer om de metworst
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen