15 Sep 2020 11:49 door ChiQ
Oh, vreselijk. Nog trauma als ik er aan denk.
Ten eerste was ik bevallen dmv een keizersnee. Geen last van verder, ik kon alles zelf. Ik liep niet traag, niets. Wij waren toen net verhuisd en het huis was gewoon schoon en fris. Maar mijn kraamweek was de hel. Die vrouw was zó vervelend. Ten eerste deed ze geen moer. Ze kwam binnen, nam koffie. En ging zitten. Vertellen hoe moe ze was, het nieuws kijken, dr phil kijken, gtst kijken.. je kent de ochtendprogramma van rtl4 wel. Ze heeft me dr levensverhaal verteld. Met dr héle familie had ze ruzie. Dr zoon was geestelijk gehandicapt en die werkte dus vlakbij mij in zo'n zorgboerderij ofzo iets. Ze vroeg of ze hem smorgens kon brengen en savonds eerder weg. Maar wat ze niet zei, was dat haar zoon wisselende diensten had. Dus de ene dag kwam ze 11:00 en de andere dag om 13:30 al weg. Oké zal wel. Ze heeft echt niets gedaan. Terwijl ik me heel slecht voelde mentaal. Ik zei steeds opnieuw tegen haar, ik voel me niet goed. 'Kraamtranen' zei ze dan. Maar het waren geen kraamtranen. Het was zwart. Ik was niet happy. Ik was bezorgd. Ik zei tegen haar, als iemand hem wil geef ik hem zo mee. En echt niet grappend. Op de 5e dag was Julian erg geel. Ik was er erg bezorgd om. Ik zei het twee keer en twee keer zei ze nee hoor. Toen kwam de verloskundige mijn hechtingen bekijken en die zag Julian in de box, pakte hem op: ze zei nu bellen, dit kind is zo geel als een kanarie. Waarop ik dus in paniek schoot en gelijk zei: ik zei het maar zij zegt van niet! Mijn man was inmiddels weer werken en destijds in den haag. En duurde dus ruim een uur voor hij kwam, en die heks zei: ja sorry ik kan je niet brengen want ik moet zo naar huis. De hele week komt ze wanneer ze zin heeft maar mij met Juul naar t ziekenhuis brengen om bloed te laten prikken, nee dat kon niet. Ik heb dr weggestuurd. Klaar mee. Ik heb geen enkel broodje van haar gekregen, er is geen fruit voor me gemaakt. Ze nam hem niet over zodat ik even kon slapen. Niets! Oh afschuwelijke week.