22 Sep 2020 22:06 door Anoniem316
Wij hebben vooral dieren die jullie niet willen haha. We hebben een kat, 2 vissen en een konijn. En de hond van mijn ouders is regelmatig bij ons.
L is gek op alle diertjes. Het konijn krijgt wat minder aandacht omdat ze daar eigenlijk nog wat te klein voor is. Wel helpt ze met voeren(verse groente of brokjes laten eten uit haar hand). De vissen vind ze wel leuk, die geeft ze eten. Een van beide heeft ze ook zelf uitgezocht.
L is het meest gesteld op de hond van mijn ouders en als wij de tijd zouden hebben voor een hond, zou die er zeker gekomen zijn. Als dat hondje hier is, laat ze het hondje uit de bench, geeft hem eten en drinken en met wandelen houdt zij hem vast. Ze kroelt graag met hem en lijkt ook wel haar rust bij hem te vinden.
Onze poes is een einzelganger dus daar heeft ze niet veel aan. Maar soms liggen ze wel bij elkaar en kan ze er erg lekker mee kroelen.
Ik vind het zelf heel belangrijk dat kinderen op groeien met dieren. Dat je er lief voor hoort te zijn en er voor moet zorgen. De kinderen van zwager en schoonzus groeien zonder dieren op en dat zie je. Als ze hier zijn, duikt onze kat weg omdat ze er simpelweg erg ruw mee om gaan.