Accepteren dat er geen derde komt
Is dit herkenbaar voor iemand? Zou zo'n gevoel slijten met de tijd?

Zora schreef:Heel herkenbaar hoewel het nog niet 100% zeker is voor ons. Maar vanwege allerlei redenen gaan wij er ws ook niet voor en dat doet me heel veel verdriet, ondanks dat ik denk te weten dat het de juiste keuze is.
Joey schreef:Zora schreef:Heel herkenbaar hoewel het nog niet 100% zeker is voor ons. Maar vanwege allerlei redenen gaan wij er ws ook niet voor en dat doet me heel veel verdriet, ondanks dat ik denk te weten dat het de juiste keuze is.
Dit geldt ook voor ons.
De tweede is nog een baby en ik heb ook nog wel een aantal jaar, daarom voelt het voor mij nog niet zo definitief. Probeer nu m'n toekomstbeeld erop aan te passen dat het bij twee kinderen blijft, maar ik heb zo lang anders in m'n hoofd gehad, dat ik het me gewoon nog niet echt voor kan stellen en het moeilijk vindt.
Zora schreef:Joey schreef:Dit geldt ook voor ons.
De tweede is nog een baby en ik heb ook nog wel een aantal jaar, daarom voelt het voor mij nog niet zo definitief. Probeer nu m'n toekomstbeeld erop aan te passen dat het bij twee kinderen blijft, maar ik heb zo lang anders in m'n hoofd gehad, dat ik het me gewoon nog niet echt voor kan stellen en het moeilijk vindt.
Fijn dat je nog een tijdje hebt voordat je het echt definitief ‘moet’ besluiten. Ik heb op zich nooit een beeld gehad vroeger per se van 3 kinderen maar blijkbaar hebben de zwangerschappen en baby’s bij mij echt iets losgemaakt wat nu wel maakt dat ik dat graag nog een x zou meemaken. Other than that Ben ik echt heel gelukkig met mijn gezin en hoef ik ook niet per se 3 kinderen haha 🙃
Terug naar Zwangerschap & kinderen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers