Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

'sprongetje' en koorts

<<

InweCulnamo

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 03 Sep 2020 23:31

'sprongetje' en koorts

Herkent iemand dit? Afgelopen weekend had mijn zoontje (9,5 maand) koorts. Na 2 dagen koorts was hij koortsvrij maar begonnen de helse nachten. Absoluut niet willen slapen , krijsen, echt niet te troosten/stil te krijgen.
Vandaag echter gaat meneer staan achter zijn loopkarretje, en stapt de hele woonkamer door. Iets wat hij eerder nog niet deed.

Nu bedacht ik me dat de vorige keer net zo ging. Ook eerst 2 dagen koorts, gevolgd door draaaama met slapen, waarna hij zelf kon zitten.

Is het toeval dat dit samenvalt, of herkent iemand dit?

15-11-2019
14-05-2023
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 03 Sep 2020 23:43

Re: 'sprongetje' en koorts

Ja! Mijn zoon lijkt ook altijd een sprong te maken na ziekte
Afbeelding
Afbeelding
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 04 Sep 2020 06:43

Ja, dat is volgens mij wel een algemeen gegeven. Dat ze eerst verkouden/ziekig worden en dan ineens iets kunnen. Ze hebben blijkbaar al hun energie dan nodig voor het sprongetje of zo. Ik vond het altijd een grote beloning om na rotdagen en nachten en leuker kind terug te krijgen ?
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 04 Sep 2020 08:08

Mijn oudste heeft ook vaak koorts (gehad) in ontwikkelingssprongen. Ze reageert ook wel eens op spanning of vermoeidheid met koorts. Kan dus volgens mij echt!
Juli 2015
Maart 2017
<<

InweCulnamo

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 04 Sep 2020 10:43

Herkenbaar dus haha. Ja pff, maakt die afgelopen nachten toch weer beetje goed haha

15-11-2019
14-05-2023

Terug naar Zwangerschap & kinderen