Meerdere kinderen: hoe behandelen?
Behandelen jullie ze anders? Mag de jongste bijvoorbeeld meer dan de anderen? 'Want hij/zij is nog klein' oid?
Zijn of waren bij de oudste de regels strenger?
Ik ben benieuwd

Marsy31 schreef:Dat argument hoor ik heel erg vaak Meg. Maar als jouw dochter koffie of wijn wil, wat zeg jij dan? Ah ja, is ook niet eerlijk dat wij dat wel mogen? Je kunt toch uitleggen dat dat nog teveel suiker bevat voor zijn buikje?
Sublimo schreef:Huh, hoezo? Het is toch juist goed dat een kind zich ervan bewust is dat niet alles even gezond en goed voor je lichaam is? Ik denk dat het wel goed is om een kind met mate te laten snoepen (maar prima als dat pas vanaf x leeftijd gebeurt), om te zorgen dat ze leren er op een gezonde manier mee om te gaan. Maar een kind moet wel leren dat snoep niet net zo gezond is als fruit.
Maple schreef:Sublimo schreef:Huh, hoezo? Het is toch juist goed dat een kind zich ervan bewust is dat niet alles even gezond en goed voor je lichaam is? Ik denk dat het wel goed is om een kind met mate te laten snoepen (maar prima als dat pas vanaf x leeftijd gebeurt), om te zorgen dat ze leren er op een gezonde manier mee om te gaan. Maar een kind moet wel leren dat snoep niet net zo gezond is als fruit.
Haha snap ik hoor, ik had ook eerst errors in mijn hoofd! Maar het gaat allemaal om de manier waarop het benoemd wordt. Ik zoek nog even verder, misschien vind ik nog wat.
Terug naar Zwangerschap & kinderen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers