Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tips babykamer

<<

Anoniem335

Bericht 01 Aug 2021 13:39

Tips babykamer

Wij zijn bezig met het inrichten van de babykamer, maar ik zoek tips voor de inrichting.

De kamer is 2,65 meter bij 3,25 meter.

Ik heb mijn oog nu laten vallen op dit behang; https://www.fotobehang.com/waterverf-af ... ieren.html maar de helft van de afbeelding valt weg omdat hij op de 2,65 meter muur komt achter het bedje. Is dat leuk?

Toch maar even een foto erbij van hoe het nu is.
Afbeelding

Ik zoek kleur, gordijnen, aankleding, leuk vloerkleed :smile:

Vloer blijft liggen, ben ik niet heel blij mee maar eruit halen is geen optie haha.
<<

Anoniem319

Bericht 01 Aug 2021 13:51

Re: Tips babykamer

Kexter, je kunt de uitsnede van het behang verschuiven zie ik op de site, als je hem met jullie afmetingen nou helemaal naar rechts verschuift, staan alle dieren er helemaal op, behalve de neushoorn. Daar zie je alleen een stukje hoorn van, maar dat zit precies in de hoek waar nu het bedje staat. Ik zou het ene mooi behang vinden en als je niet beter weet, zou ik denken dat het precies ontworpen was op het formaat van de muur waar je het op zou willen hebben.
<<

Anoniem320

Bericht 01 Aug 2021 14:08

Re: Tips babykamer

Leuk behang!
Ik zou die groene kleuren terug laten komen in het kleed.
Dit is wellicht wat druk met de muur
Afbeelding
Of blauwig?
Afbeelding

Afbeelding

Misschien dan nog van die pluchen dierenkoppen voor aan de muur? Zoiets bijvoorbeeld: https://www.nordicnest.nl/merken/brigbys/pluche-dierenkop---mammoet/?variantId=26057-01&country=NL&utm_source=google&utm_medium=surfaces&gclid=CjwKCAjwjJmIBhA4EiwAQdCbxrR9KvpwIz1T5Av79f4Lae3i_AxjSVDXelRw00maDwyNT_-EY1lqkxoCnG0QAvD_BwE
<<

Anoniem320

Bericht 01 Aug 2021 14:12

Re: Tips babykamer

Nog wat inspiratie
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Anoniem320 op 01 Aug 2021 14:15, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 01 Aug 2021 14:14

Re: Tips babykamer

Dat kan prima hoor! Bij ons staat het bedje ook voor de print. Het ledikant is vaak het meest open/lage item in de kamer, dus daarmee gaat het minst verloren. De hele muur niet gebruiken lijkt me ook niet reëel.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem335

Bericht 01 Aug 2021 14:26

Re: Tips babykamer

Leuk die plaatjes! Ik ga het behang bestellen denk ik, even kijken wie het kan behangen al zag ik ook dat je dat ook door hun kan laten doen :-)
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 11 Aug 2021 13:42

Re: Tips babykamer

En ben je al verder Kexter?
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 11 Aug 2021 21:34

Re: Tips babykamer

Prachtig behang! Ik zou idd groen terug laten komen. Misschien in de gordijnen? Een mooie diepgroene kleur. Voordeel is ook dat als ze beetje donker en verduisterend zijn dat het mooi donker kan worden in de avond en vroege ochtend. Dat merk ik altijd bij onze babykamer dat we dat beter hadden kunnen doen.

En verder qua accessoires met rotan werken? Dat lijkt me mooi er bij passen. Wij hebben een rotan lamp in de babykamer en dat vind ik erg leuk.

Wel zorgen dat je verder genoeg licht en wit houdt zodat het niet té donker wordt.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem335

Bericht 15 Aug 2021 12:54

Re: Tips babykamer

Behang is besteld en geleverd maar moet nog op de muur.

We hebben de wand van de muur roze geverfd afgelopen vrijdag, dat is wel leuk geworden. Nu nog het behang, een gordijn en wat plankjes aan de muur. Dan wordt het wat.

En opzoek naar een leuke aankleedkussenhoes, want ik had een roze bedacht maar dat past niet mooi nu de muur roze is dus waarschijnlijk wordt dat groen haha.

Eerst op vakantie binnenkort, daarna gaan we weer verder. Dan is het alweer september. Gelukkig zijn we op tijd begonnen.
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 15 Aug 2021 18:05

Re: Tips babykamer

Ik kan als aankleedkussen een Leander Matty aanraden. Volgens mij is daar ook een roze van. Hoef je geen hoes te kopen 🤣😇
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers