Slaaptrainer
Ik las deze week iets over als een ding de ogen opent dat kinderen daar dan alsnog wakker van worden. Dus kom maar door met die tips!
07♡04♡2020
Arwyn schreef:Wij hebben er een van de Lidl, in de vorm van een schaap ook.
Heeft alleen een wakker/slaap stand, maar bevalt hier prima.
Urban Naked schreef:Ik had de Bumba maar m’n zoontje was er doodsbang voor, lag te krijsen in zn bed als die clown van kleur veranderde. Ik heb de trainer teruggestuurd maar dat weet hij niet, nu is de afspraak: je blijft op je kamer tot 6.45 want anders komt Bumba terug. Dat werkt tot nu toe het best!

Rebecca schreef:Wij hebben het zazu schaap. De ogen die open gaan maken Idd veel lawaai, al slaapt de jongste daar best nog eens doorheen, en is de oudste altijd al eerder wakker.
Wij verzetten de tijd altijd in het weekend, zodat we dan wat uit kunnen slapen. De kinderen zijn dan vaak al van tevoren wakker, maar lezen nog even een boekje in bed.
Jip schreef:Ik overweeg een lampje in haar stopcontact die met een app in te stellen is met verschillende kleuren. Dan kan ik m van rood, naar oranje en groen laten gaan. Elke dag kan ik het anders instellen. We kijken het nog even aan.

Taeda schreef:Arwyn schreef:Wij hebben er een van de Lidl, in de vorm van een schaap ook.
Heeft alleen een wakker/slaap stand, maar bevalt hier prima.
Wij ook, maar ik vind deze nog best veel licht geven!
Dobby schreef:Wij hebben deze, maakt geen geluid alleen het lichtje veranderd van blauw (maan) naar oranje (zon). Het is makkelijk in te stellen en ook het licht is verstelbaar in felheid
https://www.bol.com/nl/p/easynights-bun ... 8395/?s2a=

Terug naar Zwangerschap & kinderen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers