11 Mrt 2021 12:01 door Lot
Goede tips Housebird. De meeste kleuren heb ik ook al voorbij zien komen. Ik zocht eigenlijk een soort peach/nude maar dan niet te fel en niet te bruin. En niet te roze haha. Ik vind Setting Plaster wel mooi op plaatjes. We willen de hele kamer een kleur dus het mag niet te donker worden. Zal eens kijken of ik daar een tester van kan vinden al moet je nu bij bouwmarkten vaak ook weer voor 20 euro bestellen. Ik wil gewoon lekker dingen bij elkaar leggen. Stofjes voelen, kleuren bekijken maar dat gaat dus nu niet.
Behang vind ik dus ook heel leuk maar dacht nee ik houd het rustig zodat ik makkelijker kan switchen (en heb heel leuk hoeslaken besteld met print💖). En wij kunnen zelf niet goed behangen dus schilderen is makkelijker en goedkoper. Alleen nu laat ik me daar misschien teveel door leiden want op de plaatjes grijp ik dus toch terug op behangetjes (en wat zijn die printjes duuuuur!). Vind dat bomenbehang dus ook prachtig en dan in combi met dat nude hemeltje. Dan zou ik de andere muur in een nude kleur verven en heb een licht houten commode op het oog.
Ik ben benieuwd! Believe mag me ook pm’en 😇.