Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Niet doorslapen (ouder kind)

<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 15 Okt 2019 08:45

Niet doorslapen (ouder kind)

Mijn oudste is 6,5 en slaapt nog steeds niet door. Echt een beetje bizar volgens mij ?

Hij wordt altijd 's nachts wakker en maakt ons wakker en wil bij ons liggen. Als hij niet bij ons mag is hij ontzettend verdrietig en kan niet meer slapen.

Hij wordt steeds groter en voor mij is het niet meer comfortabel om met z'n allen in bed te liggen. Ik ga nu steeds maar in zijn bed verder slapen maar dat is ook niet ideaal.


Is dit herkenbaar voor iemand?
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem313

Bericht 15 Okt 2019 08:55

Re: Niet doorslapen (ouder kind)

Mijn 7jarige wordt ook nog weleens wakker en besluit dan bij ons te kruipen. Ik vind het niet zo erg eigenlijk. Soms heb ik het niet eens door :love:
Maar het is niet elke nacht, dat scheelt misschien. Voor mij is dit een van de (vele) dingen van het ouderschap die op het ‘boeien’ lijstje gaan. Als ie 16 is doet ie het vast niet meer.
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2365

Geregistreerd: 08 Sep 2016 15:43

Bericht 15 Okt 2019 10:15

Re: Niet doorslapen (ouder kind)

Mijn bijna 5 jarige ook! Heeft in z'n leven misschien 2 keer een nacht doorgeslapen in z'n eigen kamer.
Hij is ook erg beweeglijk en kruipt helemaal tegen je aan.
Alleen zijn vind hij 's nachts heel naar en eng. Dus ik hoop maar dat hij er vanzelf overheen groeit...
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
<<

*foef*

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 131

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 15 Okt 2019 11:22

Re: Niet doorslapen (ouder kind)

Mijn oudste zoon heeft dit ook heel lang gedaan. Tot z’n 8e denk ik wel. Ik heb, toen hij te groot werd om met z’n allen in 1 bed te slapen, een matras in mijn kamer gelegd. Daar mocht hij dan op slapen en anders gewoon in je eigen bed. Dat ging heel lang goed en nu sinds een paar maanden slaapt hij gewoon in z’n eigen bed.
<<

Moesje

Kwebbel

Berichten: 477

Geregistreerd: 09 Dec 2013 12:27

Bericht 15 Okt 2019 13:09

Re: Niet doorslapen (ouder kind)

Ja dat is een goeie, ik had als kind vaak enge dromen en wilde dan bij mn ouders slapen, maar liefst niet tussen hen in maar aan de buitenkant. Dan lag mn moeder in het midden en die moet gek geworden zijn. ?

Ik kan me dus nog goed herinneren dat ik op een gegeven moment met mn dekbed en al naar hun kamer kwam en dan daar op de zachte vloerbedekking ging liggen. Iedereen blij.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 15 Okt 2019 20:48

Re: Niet doorslapen (ouder kind)

We liggen nu regelmatig met z'n vieren. R en m'n man beide aan de buitenkant en ik tussen 2 zeester kinderen.

Ik heb heel lang het niet erg gevonden maar ik lig nu op zo'n klein stuk, kan me niet draaien en heb het bloedheet.

Maar wat doe je er aan ?‍♀️ Elke nacht een verdrietig kind wil ik ook niet.. Maar waarom wordt hij überhaupt wakker?
R. 2013
D. 2016
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 15 Okt 2019 22:50

Re: Niet doorslapen (ouder kind)

Mijn man heeft dat schijnbaar vroeger ook gedaan. De dokter heeft toen geadviseerd om hem op een matras bij zijn ouders op kamer te laten slapen.

Dus ik zou een matras proberen.
2014 2016
<<

Loïs

Kletskop

Berichten: 713

Geregistreerd: 14 Aug 2019 20:51

Bericht 16 Okt 2019 08:54

Re: Niet doorslapen (ouder kind)

Zoontje van een goede vriendin van mij deed dat ook. Ze hebben gezegd dat hij 0,50 krijgt voor iedere nacht in zn eigen bed. Sindsdien komt hij zelden nog naar zn ouders. Betalen is na een dag of 10 wel gestopt natuurlijk.

Maar dat werkt alleen als je kind gevoelig is voor belonen en als het zonder reden naar je toe komt, een bang kind omkopen is wat cru ?

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers