Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


AMH waarden laag, iemand ervaring mee?

<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 20 Mei 2017 12:48

AMH waarden laag, iemand ervaring mee?

In verband met groeiremmers heb ik onlangs een bloedonderzoek laten doen om mijn AMH waarden te bepalen, hiermee kan de reserve en kwaliteit van je eicellen bepaald worden. Ik heb een waarde van 1.5, terwijl tussen de 1 en de 10 normaal is. Wat ik vind op internet hierover, is dat het zeker voor mijn leeftijd erg laag is.

Nu kreeg ik de uitslag nogal door mn strot geduwd telefonisch gisteren en toen was ik niet scherp genoeg om door te vragen, plus dat dit een assistente was en ik het idee kreeg dat ze niet onwijs goed wist hoe of wat (ze las op wat de gyn had opgeschreven) dus ja nu zit ik er een beetje mee.....
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 20 Mei 2017 13:22

Re: AMH waarden laag, iemand ervaring mee?

Geen ervaring maar ik zou maandag terugbellen en vragen om een toelichting van de gynaecoloog.
2016
<<

Anoniem301

Bericht 20 Mei 2017 18:47

Re: AMH waarden laag, iemand ervaring mee?

Ik zou ook maandag terug bellen.
Lang niet gezien hier, hoe gaat het met je?
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 21 Mei 2017 08:45

Re: AMH waarden laag, iemand ervaring mee?

Wel ervaring mee helaas, zie het eiceldonatie topic.
Maar mijn AMH waarde was kleiner dan 0,1. Dus dat is nog een enorm verschil met jouw waarde.
Wat ik je vooral kan adviseren is ga naar een goed ziekenhuis waar ze echt verstand hebben van fertiliteit. Het is niet normaal dat je dit even zo te horen krijgt zonder een goede uitleg over wat het betekent en wat je mogelijkheden zijn.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 21 Mei 2017 17:05

Re: AMH waarden laag, iemand ervaring mee?

Lief dat je het vraagt, Carrie! Idd een tijd niet hier geweest. Alles gaat heel goed met me! :) En met jou? En je kleine meid?

Pfff Bisq, dat wist ik niet. Ik las dat het bij jullie maar niet wil lukken, ik vind het zo klote! Ik gun het je zo....ik ga morgen idd even terugbellen en navragen waar ik dan het beste kan zijn. Bij een fertiliteitsarts dan misschien ofzo?
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem301

Bericht 22 Mei 2017 12:57

Re: AMH waarden laag, iemand ervaring mee?

Goed om te horen Leaf! Met mij en I gaat het goed, ze is alweer 1.5 jaar, tijd gaat snel!

Hopelijk heb je snel een duidelijk antwoord op je vragen en krijg je iemand te spreken die het goed en rustig uit kan leggen.
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 26 Mei 2017 19:00

Re: AMH waarden laag, iemand ervaring mee?

Sorry Leaf had je antwoord op mij nog niet gelezen. Dank je wel!
Heb je nog contact gehad en heb je wat meer duidelijkheid?
Insta: je_ei_kwijt

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers