Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Babyfoon op telefoon

<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 18 Mei 2017 16:10

Babyfoon op telefoon

Wij hebben thuis een gewone beeldtelefoon, nog die van dochter. Functioneert nog goed (al zit die wel met wat extra kabels gesoldeerd vast haha).
Nu zag ik gisteren bij een vriendin dat zij een babyfoon heeft die ook op de telefoon zichtbaar is. Dat gaat via wifi, en heeft een beter bereik. Dat zou ik ook wel willen, zodat ik in zijn slaapjes dochter kan brengen en halen van school (hier 5 min vandaan).
Wie van jullie heeft ook zo iets, en waar heb je deze vandaan (en hoe duur)?
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem198

Bericht 18 Mei 2017 16:44

Re: Babyfoon op telefoon

Wij hebben zoiets. Volgens mij bij One.dayFl.y (of vergelijkbaar) een keer besteld voor volgens mij 35 euro.

https://www.allesmobiel.nl/beveiligings ... 91101.html

We zijn er tevreden over. Wij wilde een extra babyfoon maar er niet teveel voor betalen omdat we bij zoon hem niet zo vaak gebruiken. We kwamen deze toe toevallig tegen.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 18 Mei 2017 16:49

Re: Babyfoon op telefoon

Wij hebben geen babyfoon, niet nodig in een appartement, maar wel een app voor als we bij andere mensen zijn bijvoorbeeld, babyfoon3G, is wel een betaalde app maar voor 4,50 of zo ben je klaar. Je zet dan bijvoorbeeld de tablet bij je kindje en neemt je telefoon mee, als je je WiFi op je telefoon uitschakelde pakt hij automatisch 3G en heb je dus best wel een stuk bereik.
Een vriendin van mij had laatst haar dochter in bed liggen en zat met die babyfoon bij de andere vriendin waar ik was, zitten zeker 10 a 12 huizen tussen en werkte perfect.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 18 Mei 2017 18:57

Re: Babyfoon op telefoon

Tnx!
Toevallig zag ik op vouchervandaag.nl een aanbieding voor 40 euro, dus die naar meteen besteld.
Die app klinkt ook wel als een optie trouwens, maar nu weet ik t voor een paar tientjes zeker
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 18 Mei 2017 20:57

Re: Babyfoon op telefoon

Ik zou bij zoiets wel zeker even goed letten op de beveiliging van de verbinding!
Wij hebben een cameraatje hangen op haar kamertje, maar wel via een echt goed beveiligde verbinding. Dit zodat niet een beetje hacker gelijk deze beelden kan zien.
Van weet ik begrepen heb is niet elke babyfoon/app even goed beveiligd..
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem257

Bericht 19 Mei 2017 00:28

Re: Babyfoon op telefoon

Inderdaad letten op beveiliging. Er is een complete website met onbeveiligde wifi camera's waar je de beelden 24/7 kan bekijken.

Ik heb 1 van banggood.com digoo bbm2 voor 9.99 en t beeld is echt super. Ook heb ik een luvion maar t beeld kwaliteit is niet te vergelijken!
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 19 Mei 2017 06:53

Re: Babyfoon op telefoon

Wij gebruiken ook de Babyfoon3g app, werkt perfect! In theorie zou je aan de andere kant van NL kunnen zitten, omdat het via internet gaat en dus niet afhankelijk is van de afstand tussen de apparaten.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers