Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ovulatietesten

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 16 Jan 2017 17:23

Ovulatietesten

Ik ben deze ronde begonnen met ovulatietesten. Ik ben begonnen op de 5e dag na de eerste dag van m'n laatste menstruatie.

Ik snap er niets van, wanneer was nou m'n eisprong?

Nu had ik dinsdag een streep. Geen foto van gemaakt
Woensdag had ik geen streep.
Donderdag had ik een streepje.
Afbeelding
Vrijdag had ik geen streep.
Zaterdag ook geen streep.
Zondag: een lichte streep
Afbeelding
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem197

Bericht 16 Jan 2017 17:32

Re: Ovulatietesten

Ik zou nog even doortesten. Moet echt donkerder worden.
<<

Rayna

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 995

Geregistreerd: 23 Feb 2016 22:09

Bericht 16 Jan 2017 17:36

Re: Ovulatietesten

Deze zijn allebei niet positief. Het streepje moet echt even donker of donkerder zijn dan de controlestreep. Ik had bijna alle dagen van mijn cyclus wel een licht streepje maar dat zegt niks.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43720

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 16 Jan 2017 17:42

Re: Ovulatietesten

Ik heb nooit een donker streepje bereikt. Altijd lichte strepen. En toch voor en na de vermoedelijke datum elke dag getest. Maar wat ik gelezen heb verder erover moet het inderdaad wel echt een donkere streep zijn. (maar ja, ik ben toch zwanger geraakt..)

Misschien was je nét te laat, of hij moet nog komen.
Let's discover the world together.
<<

Indigo

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1952

Geregistreerd: 23 Apr 2015 10:55

Bericht 16 Jan 2017 21:13

Re: Ovulatietesten

Ik had altijd simpele testen van sensitest, van die dipsticks. Bij de gewone testen had ik tijdens een cyclus telkens één keer een vaag streepje, dus teken van ovulatie. Ik heb ook een keer de gevoelige testen gehad. Toen kon ik er geen touw aan vast knopen. De ene keer wel een streep, de andere keer niet, net zoals bij jou. Heel vaag, had er niets aan. Ik denk dat je bij jouw testen moet wachten tot het streepje donkerder wordt.
2011 2012 2017
<<

Fientje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1315

Geregistreerd: 28 Feb 2015 00:10

Bericht 16 Jan 2017 21:34

Re: Ovulatietesten

Ik testte met Kruidvat ovulatietesten en 1 maand met de ovulatietesten van Clear Blue, die met zo'n smiley, maar bij beide heb ik nooit een positieve test gehad. Snap er niks van, want ik heb iedere maand een eisprong, dat weet ik zeker en was ook te zien in mijn bloed toen we begonnen aan ICSI.

Jouw testen zijn, zoals ik dat nu kan beoordelen, niet positief.
Mama van M ('17) en F ('22)
Pegdolls!
www.dollvanjoyce.nl
<<

Anoniem281

Bericht 16 Jan 2017 21:38

Re: Ovulatietesten

Geen idee... mss even investeren in de duurdere clear blue? Daar heb ik één maand (nog niet eens eigenlijk, ik heb maar 5 dagen getest namelijk) gebruik van gemaakt en toen was t raak :smile: volgens mij heeft Elliot er ook goede ervaringen mee!
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 16 Jan 2017 21:39

Re: Ovulatietesten

Deze zijn nog niet positief. Ik gebruikte de dipsticks van Sensitest en had ook altijd een duidelijk donkere streep. Maar er zijn veel vrouwen die de eisprong niet kunnen vinden met testen.

Merk je iets aan je lichaam, bijv. cervixslijm, tijdens je vruchtbare dagen? Daar lette ik altijd op.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Elska

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1489

Geregistreerd: 11 Okt 2015 20:55

Bericht 16 Jan 2017 23:45

Re: Ovulatietesten

hele cyclus testen en de donkerste zit het dichtste bij je eisprong.

even donker of donkerde dan de controle streep hebben maar weinig vrouwen volgens mij. daarvoor moet je precies op het juiste moment testen (dus eigenlijk meerdere keren per dag) en je urine moet ook geconcentreerd genoeg zijn.
Afbeelding
<<

Anoniem239

Bericht 17 Jan 2017 07:57

Re: Ovulatietesten

Ik heb ook top ervaringen met de cleare blue digitale testen. Geen getuur of getwijfel maar meteen duidelijkheid.
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1937

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 17 Jan 2017 10:01

Re: Ovulatietesten

Daarnaast verwacht je je eisprong mogelijk te vroeg. In de testen. Ik had netjes een cyclus van 28 dagen maar testte toch pas op dag 15 positief.
Juli 2015
Maart 2017
<<

Fientje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1315

Geregistreerd: 28 Feb 2015 00:10

Bericht 17 Jan 2017 10:32

Re: Ovulatietesten

Taeda schreef:
Merk je iets aan je lichaam, bijv. cervixslijm, tijdens je vruchtbare dagen? Daar lette ik altijd op.


Ik ook, ja!
Mama van M ('17) en F ('22)
Pegdolls!
www.dollvanjoyce.nl
<<

Anoniem252

Bericht 17 Mrt 2017 15:50

Re: Ovulatietesten

Ik up dit topic even aangezien ik ook aan het testen ben geslagen. Heb die dipsticks van sensitest. Ben op dag 11 na Mn menstruatie begonnen met testen. Maar ik krijg gewoon geen positieve test (zit nu op dag 18). Echt alleen op dag 12 een minimaal kleurverschil maar zo klein dat het volgens mij niets zegt. Dus ik ben zeer benieuwd :P.

Maar ik met mijn boerenverstand denk. Leuk zon positieve test. Maar als je in je vruchtbare periode gewoon elke dag of om de dag seks hebt is het toch ook goed :D.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 17 Mrt 2017 16:04

Re: Ovulatietesten

Ja dat is zeker voldoende AM! Het is alleen handig om die periode te vinden. Wanneer je een redelijk regelmatige cyclus hebt, kun je het ook goed inschatten. Al is bij de één de fase erna 9 dagen en bij een ander 18 (de periode van menstruatie tot eisprong kan veel meer verschillen).
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem304

Bericht 17 Mrt 2017 16:25

Re: Ovulatietesten

Gewoon altijd om de dag seksen :P

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Ster