Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


plopsaland

<<

Peach

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 13 Aug 2016 13:40

plopsaland

Plopsaland de panne,aanrader of niet?
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2836

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:24

Bericht 13 Aug 2016 13:45

Re: plopsaland

Wij zijn er vorig jaar zomer geweest en vonden het erg leuk!
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Anoniem272

Bericht 13 Aug 2016 23:53

Re: plopsaland

Ja, heel leuk! Ik ben er geweest toen T. een kleuter was. Ik kan me ervan herinneren dat het me opviel dat er ook voor peuters genoeg te doen is en er ook een leuk overdekt gedeelte is voor als het regent.
<<

Vancity_girl

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 543

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:33

Bericht 14 Aug 2016 08:09

Re: plopsaland

Heel erg leuk! Wij waren er in juni met schoonfamilie en kids in de leeftijd van 2 tot 5. Iedereen vond het erg leuk en er zijn genoeg dingen voor iedereen. En idd ook een overdekt stuk voor de kleintjes.
14-01-2011
01-04-2013
<<

Isa

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 269

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:42

Bericht 14 Aug 2016 10:47

Re: plopsaland

Wij zijn er een paar keer geweest. Het is zeker een leuk park maar ik vind de entree wel een beetje aan de dure kant en ook op het park is het vrij duur (dat was 2 jaar geleden). Ze zijn wel heel erg streng in waar kleine kinderen wel en niet in mogen. Bijvoorbeeld in de Efteling mogen kleine kinderen mee in de droomvlucht dat zou daar nooit mogen. Mijn oudste mocht 2 jaar geleden daarom in heel veel attracties niet waarvanwij dachten waarom niet...maar daarvoor in de plaats betaal je ook wel minder entree.
Afbeelding
Afbeelding[/url]
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 19 Jan 2017 23:47

Re: plopsaland

Ik zag op de site staan dat zij met lengtes werken i.p.v. leeftijd? Ze worden dus opgemeten?
Ik denk dat onze dochter net onder of net boven de 1m uitkomt, ze is net 2,5 jaar.
Ik moet er dus op rekenen dat we het volle pond gaan betalen?
En is dit goed te doen met een baby erbij?
<<

Tsjip

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1323

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 20 Jan 2017 00:02

Re: plopsaland

Ik zag op de site staan dat zij met lengtes werken i.p.v. leeftijd? Ze worden dus opgemeten? Klopt!
Ik denk dat onze dochter net onder of net boven de 1m uitkomt, ze is net 2,5 jaar.
Ik moet er dus op rekenen dat we het volle pond gaan betalen? Als ze boven de 1m komt wel volgens mij.
En is dit goed te doen met een baby erbij? Vond ik wel. Wij zijn afgelopen zomer geweest. Oudste was ruim 2,5 en de jongste 3 maanden. De oudste was toen zo'n 92 cm en kon nog niet overal in maar ze heeft zich prima vermaakt daar!
04-12-2013
03-05-2016



Instagram: Huis4_
<<

munk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 578

Geregistreerd: 18 Sep 2013 19:59

Bericht 20 Jan 2017 10:51

Re: plopsaland

Jazeker! Hier afgelopen jaar voor het eerst geweest, en wij hebben echt een hele leuke dag gehad. Het was wel een pokke-eind rijden. Maar dat hadden we er graag voor over. Komend jaar willen we weer gaan. Dan misschien met overnachting. Dan gaan we 1 dagje naar plopsa en 1 dagje naar plopsa aqua.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers