Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Karaokeset

<<

Heksenketel

Kwebbel

Berichten: 277

Geregistreerd: 13 Sep 2016 20:43

Bericht 30 Dec 2016 20:24

Karaokeset

Ik ben op zoek naar een leuk cadeau voor de verjaardag van mijn meisje. Ik dacht zelf nu aan een karaokeset..man is het er niet helemaal mee eens maar ze zingt het liefste de hele dag en gebruikt nu blokjes oid als microfoon. Heeft er iemand een set en bevalt het? Wordt er echt veel mee gedaan?

Ik zit nu te denken aan deze..

http://www.bartsmit.com/nl/bsnl/speelgo ... GwoddsAP5w
<<

Anoniem331

Bericht 30 Dec 2016 20:31

Re: Karaokeset

Ziet er leuk uit! Geen ervaring mee,maar lijkt me nog altijd beter dan die K3 microfoons.
<<

Heksenketel

Kwebbel

Berichten: 277

Geregistreerd: 13 Sep 2016 20:43

Bericht 30 Dec 2016 20:53

Re: Karaokeset

Die van K3 vind ik inderdaad al helemaal vreselijk. Hou ook niet van K3 dat scheelt;)
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 30 Dec 2016 20:57

Re: Karaokeset

Mijn dochter heeft deze vorig jaar voor haar verjaardag gehad. Ze vindt 'm erg leuk, doet er regelmatig wat mee. Met haar vriendinnen doet ze the voice of Holland na. Ze heeft er 2 microfoons bij dus ze kunnen met z'n tweeen zingen of de 1 treedt op en de andere is jury.
Wij hebben bewust voor 1 gekozen met bluetooth functie zodat ze er elke muziek die ze wil mee af kan spelen (via tablet of telefoon).
https://www.djstunter.nl/idance-party-b ... -roze.html
<<

Heksenketel

Kwebbel

Berichten: 277

Geregistreerd: 13 Sep 2016 20:43

Bericht 30 Dec 2016 20:59

Re: Karaokeset

Ow dat is wel een goede tip, dank je wel!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 31 Dec 2016 09:32

Re: Karaokeset

Die in jouw openingspost hebben wij hier staan en wordt na jaren nog steeds gebruikt. Hele shows heeft ze gegeven en met vriendjes gespeeld.

Als ik jouw verhaal zo lees, denk ik dat het echt een topcadeau zal zijn!

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers