Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Cadeau meisje 10 jaar

<<

Arizona

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 16 Sep 2024 17:36

Cadeau meisje 10 jaar

Ik ben op zoek naar leuke cadeau ideeën voor onze dochter die volgende maand 10 jaar wordt. Ze is gek op lezen, dus een e-reader is een grote wens. Daarnaast is ze gek op muziek en dansen, maar foto’s en filmpjes maken doet ze ook graag (met iPad of telefoon van ons), dus een digitale camera/vlogcamera zouden wellicht ook een goede optie zijn. Dus heeft iemand leuke tips of ideeën, hoeft niet perse passend te zijn bij bovengenoemde hobby’s, dan hoor ik dat graag!
Heeft iemand toevallig een Vtech Kidizoom vlogcamera? Is dat wat? Kan iemand me iets vertellen over de kwaliteit daarvan?

2014 - ♥
2019 - ♥
<<

Filoria

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 16 Sep 2024 18:10

Re: Cadeau meisje 10 jaar

Leuk, ik heb ook een dochter van 10 die ook gek is op lezen. Ideeën:

- boek: Films die nergens draaien
- graphic novel: Doen, durven of de waarheid
- een abonnement op Storytel
- zitzak of een leuk kussen voor in haar leeshoekje
- Klikkopers-kussen of iets anders van dat merk (allemaal heel 'cute', volgens mijn dochter)
- doucheschuim
T (2008) en I (2013)
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 17 Sep 2024 07:40

Voor mijn nichtje van 9 heb ik spulletjes voor haar kamer gekocht.
2015 💙
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 17 Sep 2024 07:56

Ik zou alles van Vtech afraden. Hier vaker geprobeerd want zag er toch leuk uit maar keer op keer was het snel stuk (en niet omdat mijn dochter er onvoorzichtig mee omging). Zeker als ze 10 wordt zou ik kiezen voor een gewone camera, die zijn er ook al in dezelfde prijscategorie volgens mij.

Mijn dochter is ook gek op lezen en wil graag die hele mooie Harry Potter versies in het Engels hebben (MinaLima Edition)
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 17 Sep 2024 19:59

Ik denk dat de Vtech ook meer voor iets jongere kinderen is. Meer echt een speelcamera, waarbij het resultaat niet zo heel veel boeit.
🩷 jan '16
💙 nov '18
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 17 Sep 2024 20:27

DronkenTaart schreef:Ik zou alles van Vtech afraden. Hier vaker geprobeerd want zag er toch leuk uit maar keer op keer was het snel stuk (en niet omdat mijn dochter er onvoorzichtig mee omging). Zeker als ze 10 wordt zou ik kiezen voor een gewone camera, die zijn er ook al in dezelfde prijscategorie volgens mij.

Mijn dochter is ook gek op lezen en wil graag die hele mooie Harry Potter versies in het Engels hebben (MinaLima Edition)

Weet je dochter dat Mina Lima niet alle edities gaat maken?
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 18 Sep 2024 17:53

Mijn dochter vond met 10 jaar de boeken van 'dagboek van een muts leuk'

Verder zijn de kleur- en doeboeken van Creachick een hit. Ook de stickers zijn leuk.

Posca stiften of alcoholmarkers. Mijn dochter is heel blij met stiften in alle huidskleuren (ook bij het creachick boek)
<<

Filoria

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 18 Sep 2024 20:55

Olivia schreef:Posca stiften
Jaa, die zijn hier ook populair!
T (2008) en I (2013)
<<

Arizona

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 19 Sep 2024 20:57

Bedankt voor jullie antwoorden dames, hier kan ik wel wat mee!
Vtech gaat ‘m dan dus niet worden, misschien toch op zoek naar een digitale camera die kwalitatief goed is, maar ook niet de hoofdprijs kost.
Ik zal eens even kijken naar de Posca stiften en de kleur-/doeboeken van Creachick. En een leuke zitzak of kussen voor een leeshoek is ook een goed idee.

2014 - ♥
2019 - ♥

Terug naar Zwangerschap & kinderen