Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nav bedtijd

<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 17 Aug 2020 18:50

Nav bedtijd

Voor de kinderen die wat langer mogen opblijven, wat doen ze dan? Hier komt t al gauw neer dat langer opblijven betekent langere schermtijd. En dat is al gauw de reden dat ze hier gewoon op tijd naar bed gaan. De oudste van vriend (10 jaar) gaat 'al' om 20.30/21 in t weekend naar bed, omdat ze anders alleen tv kijkt of op de telefoon zit. En ik vind dat geen reden om langer op te blijven
Dochter zit nu nog beneden. Kijkt mee het journaal.. puur zodat ze langer op mag blijven ;)
En als ze dan tv kijken, gaat dat van jullie schermtijd af? Of kijken ze met jullie mee?
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Loïs

Kletskop

Berichten: 713

Geregistreerd: 14 Aug 2019 20:51

Bericht 17 Aug 2020 19:05

Re: Nav bedtijd

Dat is inderdaad langer tv kijken/ iPad/ gamen. Wij hebben geen schermtijd.
In het weekend blijft de oudste (7) ook vaak op tot 21.30, samen the voice kijken, of laatst Lego masters, een film. Gezellig juist, hier dus een reden om hem wel langer op te laten blijven.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 17 Aug 2020 19:27

Re: Nav bedtijd

Bij ons is er na het eten geen schermtijd meer. Ze spelen nog wat, of ze lezen.
#teammaple🍁
<<

Anoniem313

Bericht 17 Aug 2020 19:27

Re: Nav bedtijd

Mijn oudste (8) gaat nu in de vakantie vaak wat later. Hij mag niet op z’n iPad, maar wel nog even TV kijken. Verder is het springen op de trampoline, soms nog buitenspelen met een vriendje of een spelletje doen.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 17 Aug 2020 19:32

Re: Nav bedtijd

Urban Naked schreef:Bij ons is er na het eten geen schermtijd meer. Ze spelen nog wat, of ze lezen.

Oh het klopt niet helemaal wat ik zeg, wij kijken iedere avond om 19.00 jeugdjournaal Met z’n vieren!
#teammaple🍁
<<

Anoniem313

Bericht 17 Aug 2020 19:50

Re: Nav bedtijd

Wat ik zei klopte ook niet want toen ik net beneden kwam zat ie met z’n vader te Minecraften ?
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 17 Aug 2020 20:43

Re: Nav bedtijd

Wij kijken dan nog the voice, all together now.
Lezen gebeurd ook wel, maar ook spelen we soms gezelschapsspellen.
Bij goed weer zitten we vaak ook nog buiten en spelen de kinderen nog buiten en de hond uit laten.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem300

Bericht 18 Aug 2020 07:52

Re: Nav bedtijd

Bij ons is het dan of film avond(waardoor overdag minder tv) of spelletjes avond, moet zeggen in de winter is het vaak film en nu in de zomer spelletje.

En nu in de vakantie spreken ze met goed weer met de buurtkinderen nog buiten.
<<

Kira

Bericht 18 Aug 2020 08:09

Re: Nav bedtijd

Toen m'n zoon jonger was keek hij met mij tv mee, hield wel rekening met gepaste dingen natuurlijk en we houden al sinds hij klein is filmavondjes. Hartstikke gezellig juist, samen nog even op de bank.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers