Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Cadeautje zwanger schoonzusje

<<

Aria

Noob

Berichten: 6

Geregistreerd: 04 Feb 2015 16:35

Bericht 04 Feb 2015 16:39

Cadeautje zwanger schoonzusje

Mijn schoonzus is 7 weken zwanger na een medisch traject en een miskraam.
We zijn allemaal hartstikke blij maar het is ook nog spannend, ze is immers nog maar 7 weken ver.
Ik heb milestone babycards voor haar gekocht, maar wanneer zal ik het haar geven? Nu al of nog even een paar weken wachten?
<<

SDL

Kletskop

Berichten: 906

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:27

Bericht 04 Feb 2015 17:06

Re: Cadeautje zwanger schoonzusje

Ik zou het cadeautje nog even niet geven. Wellicht een bloemetje voor nu?
<<

Anoniem117

Bericht 04 Feb 2015 17:08

Re: Cadeautje zwanger schoonzusje

Wat lief dat je je schoonzus iets wil geven. Ik heb zelf meerdere miskramen en medisch traject gehad. Ik vond cadeau's heel lief, maar de zwangerschap was door mijn verleden zeker in het begin heel spannend, angstig en beladen. Ik zou daarom kiezen pas een cadeau te geven na de twaalf weken. Dat is voor veel vrouwen echt een mijlpaal. Ze zal sowieso erg waarderen dat je haar iets wil geven.
<<

Anoniem97

Bericht 04 Feb 2015 17:09

Re: Cadeautje zwanger schoonzusje

Ik zou met t cadeautje ook nog even wachten, iig na de 12 weken dan is de kan op miskraam iig een stukje kleiner. Voor nu een lief kaartje?
<<

Aria

Noob

Berichten: 6

Geregistreerd: 04 Feb 2015 16:35

Bericht 04 Feb 2015 17:21

Re: Cadeautje zwanger schoonzusje

Bedankt voor de reacties! Ik bewaar het cadeautje tot ze de 12 weken is gepasseerd en stuur voor nu een kaartje.
Toch lastig om te bepalen wat fijn is voor haar als je er zelf niet mee te maken hebt gehad.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers