Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Sloffen lopende kindjes

<<

Moa

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 105

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:22

Bericht 01 Sep 2013 18:40

Sloffen lopende kindjes

Welke slofjes heb jullie voor lopende kindjes?

Gewoon nog steeds zachte zool zoals de aapies?
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem162

Bericht 01 Sep 2013 19:07

Re: Sloffen lopende kindjes

Gewoon met 'harde' zool van scapino/bristol ed
<<

Anoniem57

Bericht 01 Sep 2013 19:11

Re: Sloffen lopende kindjes

Wij hebben deze, gegarandeerd succes! Ook voor nog niet lopende kindjes, ze zijn heerlijk warm, blijven goed zitten, fantastisch in de was en droger en volledig antislip. Je hebt ze in allerlei printen en motieven en ze zijn een euro of 8. Van Ewers zijn ze en de lijn heet 'Stoppi'. Wij doen ze altijd over haar gewone sokken heen.
Afbeelding
<<

Merle

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 221

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 01 Sep 2013 19:21

Re: Sloffen lopende kindjes

Parel schreef:Wij hebben deze, gegarandeerd succes! Ook voor nog niet lopende kindjes, ze zijn heerlijk warm, blijven goed zitten, fantastisch in de was en droger en volledig antislip. Je hebt ze in allerlei printen en motieven en ze zijn een euro of 8. Van Ewers zijn ze en de lijn heet 'Stoppi'. Wij doen ze altijd over haar gewone sokken heen.
Afbeelding


Deze heb ik ook voor mijn kinderen, ideaal!
J. 06-04-09
R. 20-06-11
<<

anoniem39

Bericht 01 Sep 2013 19:26

Re: Sloffen lopende kindjes

Merle schreef:
Parel schreef:Wij hebben deze, gegarandeerd succes! Ook voor nog niet lopende kindjes, ze zijn heerlijk warm, blijven goed zitten, fantastisch in de was en droger en volledig antislip. Je hebt ze in allerlei printen en motieven en ze zijn een euro of 8. Van Ewers zijn ze en de lijn heet 'Stoppi'. Wij doen ze altijd over haar gewone sokken heen.
Afbeelding


Deze heb ik ook voor mijn kinderen, ideaal!

Waar kopen jullie deze dan?
<<

Anoniem 77

Bericht 01 Sep 2013 19:55

Re: Sloffen lopende kindjes

Daar ben ik ook benieuwd naar. Ziet er erg fijn uit.
<<

Anoniem186

Bericht 01 Sep 2013 20:20

Re: Sloffen lopende kindjes

Mijn dochter heeft afgelopen winter nog steeds op aapies gelopen. Ik ben benieuwd of ze ze nu nog in haar maat hebben. Anders worden het gewone Spaanse sloffen, die heb ik zelf ook.
<<

Anoniem57

Bericht 01 Sep 2013 21:01

Re: Sloffen lopende kindjes

Ik koop ze bij mijn zus in de winkel, maar online heb je ze o.a. bij www.bonnebonne.nl en www.corrykousensokken.nl

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers