Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Beurs Ouders Natuurlijk 2014

<<

Anoniem18

Bericht 19 Feb 2014 21:19

Beurs Ouders Natuurlijk 2014

Het duurt nog een hele poos (14 juni 2014) maar vorig jaar waren er wel flink wat moeders van ZMY. We hebben toen ook geopperd dat het leuk zou zijn om naamkaartjes te maken, zodat je een forummer kunt herkennen.

Staan jullie nog steeds achter dit idee? Zou iemand het op zich willen nemen? Misschien dat het in overleg kan gaan met (een van) de burgemeester(s)? Kunnen de naamkaartjes misschien betaald worden vanuit de advertentieinkomsten van Google?

Ik ga in ieder geval wel, en waarschijnlijk neem ik Pepijn mee en waarschijnlijk gaan we dan met z'n tweeen 1 of 2 nachtjes kamperen op camping de Boersberg www.deboersberg.nl
<<

Anoniem28

Bericht 19 Feb 2014 21:44

Re: Beurs Ouders Natuurlijk 2014

Mijn man heeft vorig jaar beloofd dat we dit jaar zouden gaan en dan ook een nachtje overnachten in het hotel, ik zal hem er eens naar vragen of hij dat nog steeds oké vindt.
<<

Anoniem 42

Bericht 19 Feb 2014 21:53

Re: Beurs Ouders Natuurlijk 2014

Ik ga denk ik ook, dan neem ik mijn oudste of tweede dochter mee.

Naamkaartjes zouden we zelf ook wel kunnen maken toch?

Camping ziet er leuk uit!
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Bericht 19 Feb 2014 22:02

Re: Beurs Ouders Natuurlijk 2014

Ik ga ook, mijn kaarten liggen al in de la! Vorige keer met mn ma, maar die blijkt nu op vakantie te zijn... Dus wie ik meeneem met mijn tweede kaartje meeneem weet ik nog ff niet, maar ik ga in ieder geval.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Tiramisu

Kwebbel

Berichten: 450

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:06

Bericht 19 Feb 2014 22:14

Re: Beurs Ouders Natuurlijk 2014

Ik ga ook, in ieder geval met dochter en waarschijnlijk ook man, moeder en een vriendin.
februari 2012
november 2015
<<

Burgemeester Julia

Bericht 19 Feb 2014 22:33

Re: Beurs Ouders Natuurlijk 2014

Darius schreef:Het duurt nog een hele poos (14 juni 2014) maar vorig jaar waren er wel flink wat moeders van ZMY. We hebben toen ook geopperd dat het leuk zou zijn om naamkaartjes te maken, zodat je een forummer kunt herkennen.

Staan jullie nog steeds achter dit idee? Zou iemand het op zich willen nemen? Misschien dat het in overleg kan gaan met (een van) de burgemeester(s)? Kunnen de naamkaartjes misschien betaald worden vanuit de advertentieinkomsten van Google?

Ik ga in ieder geval wel, en waarschijnlijk neem ik Pepijn mee en waarschijnlijk gaan we dan met z'n tweeen 1 of 2 nachtjes kamperen op camping de Boersberg http://www.deboersberg.nl

Hoe bedoel je dit precies? Een naamkaartje hoeft toch geen geld te kosten? In principe is het geld bedoelt om de winaressen van acties een leuke prijs te kunnen geven en dat soort zaken. Ook wordt nu een deel gespaard aangezien we in de toekomst misschien moeten gaan betalen voor het gebruik van de server waar het forum op draait.
<<

Anoniem 82

Bericht 19 Feb 2014 23:42

Re: Beurs Ouders Natuurlijk 2014

Ik twijfel, maar als ik ga dan wil ik best meeten! Lijkt me een leuk idee, met die naamkaartjes. Is denk ik ook wel zelf te maken toch?
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 20 Feb 2014 05:29

Re: Beurs Ouders Natuurlijk 2014

Ik houd het even in de gaten. Je kunt voor 99 cent adreslabels kopen bij de Action en in Word labels maken en printen. Dat is toch afdoende?
L2014 & H2017
<<

Anoniem97

Bericht 20 Feb 2014 07:44

Re: Beurs Ouders Natuurlijk 2014

Ik wil heel graag weer maar wij komen die dag terug van vakantie.
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 20 Feb 2014 07:46

Re: Beurs Ouders Natuurlijk 2014

T is wel echt in n uithoek zeg....
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Anoniem186

Bericht 20 Feb 2014 07:47

Re: Beurs Ouders Natuurlijk 2014

Ieder jaar neem ik me voor om erheen te gaan en iedere keer is er iets waardoor het niet door kan gaan. Dus ik twijfel.
Hoewel ik wel echt heel benieuwd ben naar jullie, dus dat is dan wel weer erg leuk om te meeten!
<<

Anoniem97

Bericht 20 Feb 2014 07:49

Re: Beurs Ouders Natuurlijk 2014

@Muppetje, bij Arnhem dat valt tocht wel mee?
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:38

Bericht 20 Feb 2014 08:06

Re: Beurs Ouders Natuurlijk 2014

Wij zouden gaan, maar het valt midden in mijn stageweken.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 20 Feb 2014 09:22

Re: Beurs Ouders Natuurlijk 2014

Ik ben afhankelijk van openbaar vervoer Gaia, volgens mij wordt het dan best lastig
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Anoniem193

Bericht 20 Feb 2014 09:26

Re: Beurs Ouders Natuurlijk 2014

Ik ben 3 jaar geleden bij de beurs geweest en ik vond het echt heel erg leuk toen.
Heel leerzaam ook, de workshops.
<<

Anoniem97

Bericht 20 Feb 2014 09:33

Re: Beurs Ouders Natuurlijk 2014

Muppetje schreef:Ik ben afhankelijk van openbaar vervoer Gaia, volgens mij wordt het dan best lastig


Had je dit gelezen: http://oudersnatuurlijk.nl/openbaar-vervoer/

Maar ik snap dat het dan wel lastiger wordt.
<<

Anoniem17

Bericht 20 Feb 2014 09:42

Re: Beurs Ouders Natuurlijk 2014

Burgemeester Julia schreef:
Darius schreef:Het duurt nog een hele poos (14 juni 2014) maar vorig jaar waren er wel flink wat moeders van ZMY. We hebben toen ook geopperd dat het leuk zou zijn om naamkaartjes te maken, zodat je een forummer kunt herkennen.

Staan jullie nog steeds achter dit idee? Zou iemand het op zich willen nemen? Misschien dat het in overleg kan gaan met (een van) de burgemeester(s)? Kunnen de naamkaartjes misschien betaald worden vanuit de advertentieinkomsten van Google?

Ik ga in ieder geval wel, en waarschijnlijk neem ik Pepijn mee en waarschijnlijk gaan we dan met z'n tweeen 1 of 2 nachtjes kamperen op camping de Boersberg http://www.deboersberg.nl

Hoe bedoel je dit precies? Een naamkaartje hoeft toch geen geld te kosten? In principe is het geld bedoelt om de winaressen van acties een leuke prijs te kunnen geven en dat soort zaken. Ook wordt nu een deel gespaard aangezien we in de toekomst misschien moeten gaan betalen voor het gebruik van de server waar het forum op draait.


Ik vind het eerlijk gezegd ook een enorm brutale vraag. Elke meeting kost geld, dat betaal je als forummer toch gewoon zelf? Daar hoeven de inkomsten van het forum toch niet voor aangesproken te worden? Ik zit dit echt met open mond te lezen.
<<

Anoniem 52

Bericht 20 Feb 2014 09:44

Re: Beurs Ouders Natuurlijk 2014

Ik ga een BBQ meeting organiseren, maar om nou om stokbrood te gaan vragen..
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 20 Feb 2014 09:46

Re: Beurs Ouders Natuurlijk 2014

Gaia schreef:
Muppetje schreef:Ik ben afhankelijk van openbaar vervoer Gaia, volgens mij wordt het dan best lastig


Had je dit gelezen: http://oudersnatuurlijk.nl/openbaar-vervoer/

Maar ik snap dat het dan wel lastiger wordt.


Ja heb ik gezien, naar dan is het alsnog 1.50 uur met de trein, dat vind ik wel ver, heen en natuurlijk ook weer terug
Als er iemand uit mijn richting met de auto gaat....
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Anoniem193

Bericht 20 Feb 2014 09:51

Re: Beurs Ouders Natuurlijk 2014

Elliot schreef:
Burgemeester Julia schreef:
Darius schreef:Het duurt nog een hele poos (14 juni 2014) maar vorig jaar waren er wel flink wat moeders van ZMY. We hebben toen ook geopperd dat het leuk zou zijn om naamkaartjes te maken, zodat je een forummer kunt herkennen.

Staan jullie nog steeds achter dit idee? Zou iemand het op zich willen nemen? Misschien dat het in overleg kan gaan met (een van) de burgemeester(s)? Kunnen de naamkaartjes misschien betaald worden vanuit de advertentieinkomsten van Google?

Ik ga in ieder geval wel, en waarschijnlijk neem ik Pepijn mee en waarschijnlijk gaan we dan met z'n tweeen 1 of 2 nachtjes kamperen op camping de Boersberg http://www.deboersberg.nl

Hoe bedoel je dit precies? Een naamkaartje hoeft toch geen geld te kosten? In principe is het geld bedoelt om de winaressen van acties een leuke prijs te kunnen geven en dat soort zaken. Ook wordt nu een deel gespaard aangezien we in de toekomst misschien moeten gaan betalen voor het gebruik van de server waar het forum op draait.


Ik vind het eerlijk gezegd ook een enorm brutale vraag. Elke meeting kost geld, dat betaal je als forummer toch gewoon zelf? Daar hoeven de inkomsten van het forum toch niet voor aangesproken te worden? Ik zit dit echt met open mond te lezen.


+1
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Bericht 20 Feb 2014 10:14

Re: Beurs Ouders Natuurlijk 2014

Muppetje schreef:
Gaia schreef:
Muppetje schreef:Ik ben afhankelijk van openbaar vervoer Gaia, volgens mij wordt het dan best lastig


Had je dit gelezen: http://oudersnatuurlijk.nl/openbaar-vervoer/

Maar ik snap dat het dan wel lastiger wordt.


Ja heb ik gezien, naar dan is het alsnog 1.50 uur met de trein, dat vind ik wel ver, heen en natuurlijk ook weer terug
Als er iemand uit mijn richting met de auto gaat....



Ja, dacht ik ook aan. ER is toch vast wel iemand die langs je rijdt ofzo...
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem186

Bericht 20 Feb 2014 10:24

Re: Beurs Ouders Natuurlijk 2014

Muppetje, waar kom je vandaan? Wil je alleen of met zoon?
<<

Anoniem26

Bericht 20 Feb 2014 10:58

Re: Beurs Ouders Natuurlijk 2014

Lijkt me ook wel wat! Alleen als goed is zijn wij dan op vakantie, maar anders wil ik ook wel.
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 20 Feb 2014 11:05

Re: Beurs Ouders Natuurlijk 2014

Ik vind het wel heel erg jammer dat het zo ver weg is. Het is echt een uithoek.
Ze hadden het beter in Utrecht bijv. kunnen organiseren. Maarja, dat is helaas niet zo ;).
Voor mij is het echt te ver.
Afbeelding
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 20 Feb 2014 11:06

Re: Beurs Ouders Natuurlijk 2014

Jans schreef:Muppetje, waar kom je vandaan? Wil je alleen of met zoon?

Leiden! Maakt me niet zoveel uit, maar ik heb evt een autostoeltje!
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers