Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bruiloft wit jasje?

<<

Anoniem197

Bericht 06 Okt 2016 12:07

Bruiloft wit jasje?

Op een bruiloft mag je geen wit dragen maar ook geen wit jasje?
Mijn zusje gaat in november trouwen en dat wordt kort dag. Heb nog niets gekocht omdat ik natuurlijk eerst moet bevallen. Maar een jasje gaat natuurlijk wel gewoon passen. Maar het is wit. Zouden jullie dat dan wel doen?
Ik ben daggast maar geen speciale taak.
Op mijn bruiloft had zij ook een wit jasje aan maar ik ben niet in het wit getrouwd en ik maakte mij er niet druk om. Zij is niet de makkelijkste dus twijfels!
Ik durf eigenlijk niet daardoor maar ik zal het jasje anders maar 1 keer dragen.
Dilemma dus.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 06 Okt 2016 12:30

Re: Bruiloft wit jasje?

Ik zou het even met de bruid overleggen.

Overigens vind ik een wit jasje niet echt bij een bruiloft in november passen, maar dat is weer een andere discussie.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 06 Okt 2016 13:01

Re: Bruiloft wit jasje?

Welke kleur jurk ben je van plan te gaan kopen?
Ik vind het zelf niet zo heel leuk om witte kleding te dragen naar een bruiloft (en wat GP ook zegt, zeker niet in november), maar als je een gekleurde jurk draagt (dus niet licht, maar donkerblauw ofzo) dan vind ik het niet perse not-done. Maar het beste kun je even met de bruid overleggen inderdaad.

♥♥
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 06 Okt 2016 13:03

Re: Bruiloft wit jasje?

Ik vind dat je geen witte jurk op een bruiloft mag dragen. Wel een witte broek, wit jasje, witte details etc. En ik zou het gewoon even aan je zusje vragen.
<<

Anoniem185

Bericht 06 Okt 2016 13:22

Re: Bruiloft wit jasje?

Om veilig te zitten zou ik het ook gewoon even overleggen.
<<

Anoniem197

Bericht 06 Okt 2016 13:40

Re: Bruiloft wit jasje?

Ik draag geen jurk.
Hoop dat ik een broek aan kan tegen die tijd die nog in mijn kast hangt. Dan is het alleen zoeken naar een kleurrijk shirt die een beetje mijn buik verbergt. Ik heb geen makkelijke maat dus het is echt zoeken naar geschikte kleding helaas.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 06 Okt 2016 17:59

Re: Bruiloft wit jasje?

Ik zou ook met je zusje overleggen, of zij het ok vindt.
<<

Anoniem315

Bericht 06 Okt 2016 18:33

Re: Bruiloft wit jasje?

Ik zou het gezeik vinden als het niet zou mogen.
<<

Anoniem282

Bericht 06 Okt 2016 18:45

Re: Bruiloft wit jasje?

Een wit jasje in november zou ik niet voor kiezen, nog even los van goed- of afkeuring van je zus.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 06 Okt 2016 19:40

Re: Bruiloft wit jasje?

Als je nog niet precies weet wat je aan doet, zou ik nu sowieso nog geen jasje kopen eigenlijk. Tenzij je zeker weet dat je hem later nog eens aan kan.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 06 Okt 2016 19:55

Re: Bruiloft wit jasje?

Arwyn schreef:Als je nog niet precies weet wat je aan doet, zou ik nu sowieso nog geen jasje kopen eigenlijk.

Eens, ook met de anderen dat ik een wit jasje niet zo mooi vind in november.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Duchess

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 812

Geregistreerd: 01 Jul 2015 12:41

Woonplaats: Duiven

Bericht 07 Okt 2016 08:18

Re: Bruiloft wit jasje?

Licht eraan waar je het mee combineerd. Als de rest niet wit is kan het best. Maar als je twijfelt zou ik het gewoon even vragen.
<<

Anoniem301

Bericht 07 Okt 2016 08:34

Re: Bruiloft wit jasje?

Een wit jasje valt best op natuurlijk dus ik zou het niet doen.
<<

Anoniem197

Bericht 07 Okt 2016 12:52

Re: Bruiloft wit jasje?

Nee hoef het niet te kopen, dat is iets wat ik in de kast heb hangen. Denk dat ik toch maar voor een soort van groen jasje ga. Die hing nog bij mijn moeder in de kast.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 07 Okt 2016 21:26

Re: Bruiloft wit jasje?

Mijn schoonzusje had op mijn bruiloft een wit jasje aan. Heb me er geen moment aan gestoord.

Ik vind dat dat best kan.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem197

Bericht 11 Okt 2016 07:43

Re: Bruiloft wit jasje?

Burn zij bij mij ook maar ik ben dan ook niet in het wit getrouwd.
Maar iedereen bedankt. Ik denk dat ik een outfit heb gevonden als het allemaal gaat passen ;) ben in de zwangerschap niets aangekomen dus dat moet wel lukken toch? Corrigerend hemd aan en dan komt het wel goed hoop ik!

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers