Personal stylist/shopper
Ik zit momenteel (eigenlijk al een paar jaar) in de fase dat mijn kledingkast propvol zit, maar dat niks me nog echt aanstaat. Mijn figuur is anders dan vroeger (niet per se dikker of dunner, maar anders van vorm), waardoor ik het moeilijk vind om kleding te kopen die echt mooi en lekker zit.
Ik zou het allerliefst alles uit mijn kast gooien en met hulp van iemand alleen de kleding eruit halen die echt bij me past en dan aanvullen. Ik hoef geen overvolle kledingkast, maar graag iets voor alle gelegenheden en waar ik me goed in voel. Nu heb ik een overvolle kast, maar niks om aan te trekken. Naar kantoor boeit het me niet zoveel, maar ik merk dat ik gewoon beter in mijn vel zit als ik iets draag waar ik me lekker in voel.
Ik heb wel eens zo'n box besteld via Maison 365, maar ook dat was niet echt wat ik zocht.
Dus, wie heeft dit ooit gedaan? Of heb je goede ervaringen gehoord?
Op instagram volg ik 2 persoonlijke stylisten, dan twijfel ik regelmatig of ik zo iemand zal inhuren. Maar het is wel echt duur, dat houdt me dan toch een beetje tegen. Een compleet nieuwe garderobe incl schoenen kost ook zo weer een paar duizend euro.