Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kledingstijl partner

<<

Plum

Kwebbel

Berichten: 451

Geregistreerd: 09 Sep 2013 11:33

Bericht 24 Jul 2020 13:38

Kledingstijl partner

Welke kledingstijl draagt jouw partner? Door de jaren heen veranderd?
Koopt hij kleding van een bepaald merk, online of in winkel?

Mijn man is voornamelijk casual gekleed, soms wat stoerder en soms wat netter.
In een pak alleen op onze trouwdag of als getuige bij een bruiloft. Hij heeft voornamelijk kleding
van G-Star, Superdry, Tommy Jeans en wat kleding erbij van allerlei merken zoals Jack&Jones, Refill en van de Sting.
Hij is nu 40 jaar en wil eens wat andere merken. Ontevreden met zijn kleding is hij niet, maar het is nu vaak steeds van hetzelfde. Hij wil absoluut geen skinny jeans dragen, vindt hij te jeugdig ofzo.
Naar mijn idee staat hem alles wel goed. Hij heeft een slanke bouw. We bestellen nu vaak kleding bij Zalando, dan kijk ik vaak welke maat het model draagt en bestel ik het na :smile:
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 24 Jul 2020 13:49

Re: Kledingstijl partner

Mijn man heeft sinds vorig jaar een soort transformatie doorgaan. Hij droeg altijd vrij klassieke kleding, polo's, overhemden, nette schoenen en loafers. Niet zo spannend maar staat 'm wel erg goed vind ik. Maar hij is best wel veranderd, veel zelfverzekerder geworden en sport heel veel dus hij durft nu ook andere dingen te proberen. Zo draagt hij tegenwoordig ook veel t-shirts en ladingen aan sneakers, echt behoorlijk casual voor zijn doen. En sinds een paar maanden heeft hij ook een kaalgeschoren hoofd wat 'm heel goed staat. Ik vind 't wel leuk (maar met name dat ie zo goed in z'n vel zit, dat zie je nog 't meeste namelijk).

Zakelijk draagt ie nog wel steeds overhemden (witte met name) maar wel steeds vaker met een spijkerbroek en sneakers eronder. (tenzij hij een belangrijke afspraak heeft).
Let's discover the world together.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 24 Jul 2020 13:52

Re: Kledingstijl partner

Op het werk altijd netjes, nette broek en mooi overhemd. Thuis casual, zijn favoriete merk is Cast Iron dus daar heeft hij veel broeken, shirts en truien van. Schoenen thuis altijd sneakers.
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1750

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:14

Bericht 24 Jul 2020 14:50

Re: Kledingstijl partner

Mijn man loopt zes dagen per week in zijn werkleding, oftewel timmermansbroek en zwart shirt of bruine polo (met een hoop stof, verfspetters en lijmvlekken erop).
Thuis doet hij dan 's avonds altijd gewoon een joggingbroek met shirt aan.
Als we weggaan of op zondag draagt hij eigenlijk altijd een strakke Levi's met shirt of trui. Daaronder sneakers of nette schoenen. Hij heeft ontzettend veel Van Bommels, maar nooit de tijd om ze te dragen.

Als hij gewoon gekleed is, vind ik het eigenlijk altijd wel leuk wat hij draagt. Behalve als hij dan een polo aan heeft, daar houd ik echt niet van
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 24 Jul 2020 14:58

Re: Kledingstijl partner

Mijn vriend draagt zowel thuis als naar het werk altijd een T-shirt of trui (liefst met V-hals), een spijkerbroek en meestal sneakers. In de winter ook wel wat stoerdere veterboots. Ik vind het leuk, maar ik kies dan ook het meeste voor hem uit als we gaan winkelen. ?
❤ 7 juni 2018
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 24 Jul 2020 15:01

Re: Kledingstijl partner

Toen ik hem leerde kennen had hij een heel opvallende en aparte kleedstijl. Een beetje seventies stijl, broeken met wijduitlopende pijpen of van een apart stofje, overhemden en longsleeves met een opvallend printje. Hij verfde toen ook zijn haar in de meest wilde kleuren. Dat heeft hij nu niet meer, hij draagt eigenlijk altijd een donkere spijkerbroek met een overhemd en gympen, meestal wel gympen in een opvallend kleurtje, hij heeft nu bijvoorbeeld gele Adidas, hij heeft ook vaak Cycleur de luxe en dan in het blauw of groen. Zijn haar is ook niet meer geverfd maar gewoon bruin.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1893

Geregistreerd: 14 Apr 2014 11:58

Bericht 24 Jul 2020 15:12

Re: Kledingstijl partner

Mijn man draagt op het moment vooral werkkleding, dat is een overall op zijn werk en een oude spijkerbroek/shirt thuis om te klussen.

Maar als hij nette kleding aandoet, is dat wel altijd een regular jeans, van Chasin' / Replay / WE. En shirts wisselen, vaak effen shirts. En Nikes. Hij is nu 30 en heeft nooit echt heel erg gewisseld qua stijl. Maar ik verwacht niet dat hij over 20 jaar nog op Nikes loopt.

Zijn kleding kopen we vaak online, bij Score of de WE.
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

Anoniem304

Bericht 24 Jul 2020 15:27

Re: Kledingstijl partner

Mijn vriend heeft van ma - za werkkleding aan haha. Alles is van Havep, met bedrukking. Of overalls.

Zijn 'nette' kleding is van PME Legend of Chasin meestal. Cast Iron heeftie ook wel.
Een donkere spijkerbroek en een t-shirt met een mooie trui of vest.
Gympen draagt hij niet. Hij heeft altijd nette schoenen eronder.
<<

Charles

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 620

Geregistreerd: 17 Okt 2016 10:32

Bericht 24 Jul 2020 15:43

Re: Kledingstijl partner

Mijn man kleedt zich casual en het liefst duurzaam. Hij houdt niet van printjes en grote logo’s zoals Superdry ofzo. Gelukkig want ik houd er ook niet van. Hij draagt meestal een goede jeans, clarks schoenen en een linnen overhemd ofzo of een effen tshirt. Hij heeft wel een paar polo’s voor zijn werk maar dat zijn van die retro dingen van 4funkyflavours. Toen we trouwden was hij strak in een op maat gemaakt pak. Donkerblauw. Maar de binnenkant was oranje met rood en geel paisley en hij droeg z’n
Broek op 7/8 lengte met instappers zonder sokken. Hij weet er altijd wel weer een subtiel rare twist aan te geven ? waardoor hij nooit 100 procent hip is. Maar dat vind ik juist leuk.
<<

Anoniem309

Bericht 24 Jul 2020 15:46

Re: Kledingstijl partner

Toen ik hem leerde kennen kleedde hij zich altijd heel basic en casual. Maar toen droeg hij natuurlijk ook meestal lange kleding. Nu we in een warm klimaat wonen is het meer een bij elkaar geraapt zooitje. Vaak een korte broek met tropische print, t-shirt en bush hoed. Ik vind het eigenlijk wel leuk zo.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 24 Jul 2020 15:51

Re: Kledingstijl partner

Mijn vriend moet maar eens gaan winkelen ? Het is nogal een nerd en geeft echt vrij weinig om wat ie draagt dus vandaag liep ie in een t-shirt van z’n oude universiteit ??‍♀️
Overigens vind ik dat prima hoor maar vind het wel leuker als ie mooi gekleed is. Op vakantie vond ik een witte tanktop in z’n tas.. gelukkig vindt ie het ook prima om dingen niet aan te doen haha!
Hij heeft tot nu toe 1 trui die ik leuk vind! Oh, en z’n chinos vind ik leuk.
Andersom kleed ik me ook niet superleuk hoor (altijd spijkerbroek met trui). Toen ik gister een jurkje aan had gaf ie wel aan dat ik dat vaker ‘moet’ dragen omdat ie dat echt heel leuk vindt dus dat ga ik vaker proberen!
Winkelen jullie partners of alles online?
<<

Anoniem332

Bericht 24 Jul 2020 17:10

Re: Kledingstijl partner

Naar zijn werk (voor covid) wit overhemd en een chino, meestal van scotch and soda. Nette schoenen en heftige sokken.

Vrije tijd, goed zittende spijkerbroek, en shirt of trui.
<<

Anoniem317

Bericht 24 Jul 2020 17:25

Re: Kledingstijl partner

Mijn man is casual/sportief gekleed. In z'n vrije tijd draagt hij graag een spijkerbroek, shirt of trui en sneakers.
Voor z'n werk daarentegen draagt hij een spijkerbroek, blouse en nette schoenen. Soms vervangt hij de spijkerbroek voor een nette broek. Dat ligt aan zijn afspraak.
<<

Vlaai

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:39

Bericht 24 Jul 2020 17:42

Re: Kledingstijl partner

Mijn man heeft alleen maar kleding van het bedrijf waar ik werk ;).

Doordeweeks heeft hij meestal een pak aan of een jeans met polo met nette schoenen.
En privé draagt hij ook een jeans met polo of sweater of trui met vhals of korte jeans met polo met altijd sneakers eronder.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 24 Jul 2020 18:10

Re: Kledingstijl partner

Mijn man draagt meestal een slimfit jeans of een chino, gecombineerd met een mooi shirt en nette schoenen of sneakers. Als hij aan het bouwen is op z’n werk is het een jeans+werkschoenen en een donker shirt.

Hij shopt alles zelf, online.
#teammaple🍁
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15895

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 24 Jul 2020 18:13

Re: Kledingstijl partner

Marin, ik vind je man zijn kaalgeschoren hoofd hem ook érg goed staan, dat wilde ik steeds al tegen je zeggen!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 24 Jul 2020 18:28

Re: Kledingstijl partner

Wat leuk en lief, dank je wel!
Let's discover the world together.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 24 Jul 2020 18:41

Re: Kledingstijl partner

Mijn man is casual gekleed. Vaak een donkere spijkerbroek en daarop een T-shirt of polo. En meestal gympies eronder. Als we een feestje of date hebben trekt hij vaak een blouse aan en dan nette schoenen aan. Zo zie ik hem het liefst. ?

We shoppen eigenlijk altijd samen, maar ik hint vaak wel als er wat nieuws moet komen in z'n kast. Het lijkt alsof hij zelf niet doorheeft dat z'n kleding niet mooi meer is, maar dat shirt "zit dan zo lekker."
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem304

Bericht 24 Jul 2020 19:12

Re: Kledingstijl partner

Marin schreef:Wat leuk en lief, dank je wel!

Mee eens, hij lijkt ook een stuk jonger!
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 25 Jul 2020 10:16

Re: Kledingstijl partner

Vind ik ook Marin!

Mijn vriend draagt doordeweeks gewoon werkkleding, spijkerbroek, polo van het bedrijf en veiligheidsschoenen. Als hij thuis komt, doucht hij zich, en kleed zich om in goede kleding. Hij vind het dan niet leuk om in zijn jogging broek rond te lopen.

Dus 's avonds en in het weekend draagt hij een mooie donkerblauwe spijkerbroek, vaak van replay. Daarop een (effen) shirt of polo. In de zomer nog weleens een fris kleurtje, maar meestal grijs/donkergroen/blauw/zwart. Blouses draagt hij alleen van Olymp, daar zweert hij bij. Met een feestje of etentje draagt hij een casual pantalon. Hij heeft verschillende paren Hubs, slippers altijd van Reef, hij is redelijk merk vast ? Meestal shopt hij in fysieke winkels, maar als iets van een bepaald merk is wat hij al vaker heeft gehad, besteld hij ook weleens online.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15895

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 25 Jul 2020 10:33

Re: Kledingstijl partner

Mijn man is ook altijd vrij casual. Hij draagt altijd jeans en verder shirt of een effen trui. Hij houdt gelukkig wel erg van streepjes, net als ik. De meeste kleding koopt hij bij The Sting.
Qua schoenen vind ik hem heel saai ?. Altijd sneakers van Adidas. Ik houd van nette, leren (punt)schoenen, maar daar krijg ik hem helaas niet in.

Ik zou het leuk vinden als hij eens wat meer van zijn eigen stijl zou afwijken met bijvoorbeeld een overhemd, chino of andere beetje broek, etc. Voor de rest vind ik hem er altijd wel leuk uitzien.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1384

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:24

Bericht 25 Jul 2020 11:03

Re: Kledingstijl partner

:) Volgens mij pas ik niet echt tussen jullie mannen :) Draag graag een pak, of wat netjes naar het werk. Spijkerbroek ook nog wel eens, maar een overall of werkkleding, dat heb ik niet eens :)

Is een skinny jeans echt te jeugdig? Het is mijn figuur, ik pas me daar maar gewoon op aan :) En nu ben ik benieuwd naar de uitstraling van Marins man, qua hoe jeugdig hij is met kaal hoofd :)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 25 Jul 2020 11:29

Re: Kledingstijl partner

Jouw stijl klinkt erg leuk. Ik houd er wel erg van hoor! En wat ik wel eens heb gezien staat 't je ook erg goed.
Laatst gewijzigd door Marin op 26 Jul 2020 12:14, in totaal 1 keer gewijzigd.
Let's discover the world together.
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 15:08

Bericht 25 Jul 2020 12:39

Re: Kledingstijl partner

Mijn man heeft helemaal niks om kleding en dat vind ik wel eens jammer. Hij koopt weinig nieuwe dingen, vind ie niet nodig. En goed passend? Welnee, het is maar een shirt of broek, dat zit altijd wel goed.
Meestal loopt ie gewoon in een spijkerbroek met shirt erop dus.
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1384

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:24

Bericht 25 Jul 2020 13:07

Re: Kledingstijl partner

Marin, hij ziet er fris uit inderdaad ;) Geen vergelijkend plaatje, maar het kan er goed mee door. Ik houd mijn haar toch nog maar even, denk ik.
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers