Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Natuurlijke deo. Welke werkt?

<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8453

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 28 Jan 2024 16:58

Natuurlijke deo. Welke werkt?

Ik wil graag overstappen van de rollers van Rexona naar een deodorant zonder aluminium. Op goed geluk kocht ik deze week een deo van NAE, maar buiten de fijne geur doet ‘ie niet echt iets tegen het transpireren. Wat gebruiken jullie en ben je er tevreden over?
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15901

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 28 Jan 2024 17:01

Re: Natuurlijke deo. Welke werkt?

https://thelekkercompany.com/collection ... -deodorant

Ik vind de deo’s van Lekker heel fijn. Ze zijn ook gewoon verkrijgbaar bij Appie, Etos, etc. Enige minpuntje is dat je het je vinger onder je oksel uit moet smeren maar ik vind dat persoonlijk niet zo’n probleem.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Indigo

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1935

Geregistreerd: 23 Apr 2015 09:55

Bericht 28 Jan 2024 17:18

Re: Natuurlijke deo. Welke werkt?

Ik gebruik al lange tijd de deo van Loveli. Bevalt heel erg goed. Volgens mij is het bij een natuurlijke deo gebruikelijk dat je nog wel transpireert, maar dat je het niet meer ruikt. De aluminium in andere deo's verstopt de zweetklieren, zodat je niet meer zweet, maar dat is juist wat je niet meer wilt gebruiken.
2011 2012 2017
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 04 Okt 2017 08:46

Bericht 28 Jan 2024 17:38

Re: Natuurlijke deo. Welke werkt?

Ik gebruikte een tijd die van Nuud. Die neutraliseert de geur van je zweet. Ik vond het nadeel dat ik in de beginfase een tijd veel erger zweette (zonder geur, maar dus wel natte oksels) en dat in sommige kleding nog een oude zweetgeur zit die niet geactiveerd wordt als ik gewone deo gebruik, maar wel bij Nuud.

Die zweetfase schijnt over te gaan, want ik ken ook veel mensen die er juist heel tevreden mee zijn en als ik nieuwere kleding droeg, vond ik het ook fijn. En je hoeft maar eens in de drie dagen te smeren (sommige mensen nog minder)!
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Henque

Kletskop

Berichten: 606

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:20

Bericht 28 Jan 2024 17:40

Re: Natuurlijke deo. Welke werkt?

https://www.kruidvat.nl/happy-earth-100 ... 24QAvD_BwE

Mijn vriend en ik gebruiken al jaren allebei deze. Je doet er gewoon kraanwater in en doet er best lang mee. Het heeft geen geur maar vind het de best werkende natuurlijke deo!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15901

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 28 Jan 2024 18:36

Re: Natuurlijke deo. Welke werkt?

Indigo schreef:Ik gebruik al lange tijd de deo van Loveli. Bevalt heel erg goed. Volgens mij is het bij een natuurlijke deo gebruikelijk dat je nog wel transpireert, maar dat je het niet meer ruikt. De aluminium in andere deo's verstopt de zweetklieren, zodat je niet meer zweet, maar dat is juist wat je niet meer wilt gebruiken.

Ik had hier een mini van gekocht voor mijn tripje naar Bangkok. Maar hij gaf zo af! Alles wit steeds, zowel mijn kleding als oksels. Herken jij dat? Voor mij reden om het niet meer te gebruiken.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Indigo

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1935

Geregistreerd: 23 Apr 2015 09:55

Bericht 28 Jan 2024 19:03

Re: Natuurlijke deo. Welke werkt?

Mijn oksels zijn inderdaad wel vaak wat wit, maar ik heb geen last van vlekken op mijn kleding. Het enige negatieve vind ik dat hij niet meer lekker rolt als hij bijna op is.

June, ik herken inderdaad dat het zweten uiteindelijk wel een stuk minder wordt!
2011 2012 2017
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 28 Jan 2024 20:14

Re: Natuurlijke deo. Welke werkt?

Lady schreef:
Indigo schreef:Ik gebruik al lange tijd de deo van Loveli. Bevalt heel erg goed. Volgens mij is het bij een natuurlijke deo gebruikelijk dat je nog wel transpireert, maar dat je het niet meer ruikt. De aluminium in andere deo's verstopt de zweetklieren, zodat je niet meer zweet, maar dat is juist wat je niet meer wilt gebruiken.

Ik had hier een mini van gekocht voor mijn tripje naar Bangkok. Maar hij gaf zo af! Alles wit steeds, zowel mijn kleding als oksels. Herken jij dat? Voor mij reden om het niet meer te gebruiken.


Ik gebruik al een tijd Loveli en heb hier geen last van. Je hoeft ook echt maar een mini beetje te gebruiken, twee kleine veegjes.

Ik zweet in normale omstandigheden niet. Bij het sporten wel, maar geurloos.
R. 2013
D. 2016
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 28 Jan 2024 20:32

Re: Natuurlijke deo. Welke werkt?

Bij Loveli had ik, zeker in de zomer, nog wel eens last van een zweetgeur. Sinds een half jaar gebruik ik Lovea en die werkt bij mij veel beter. Ook geen last van witte plekken. Vooral de variant met kokos vind ik top.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15901

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 28 Jan 2024 21:54

Re: Natuurlijke deo. Welke werkt?

Misschien gebruikt ik dan wel teveel.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8453

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 29 Jan 2024 07:42

Re: Natuurlijke deo. Welke werkt?

Bedankt voor de reacties! Ik ga de deo die ik nu heb nog een weekje langer testen om mijn lichaam eraan te laten wennen. Ik ruik inderdaad geen zweetlucht maar zweet wel een beetje, dat had ik met mijn oude deo nauwelijks. Als het dan niet betert ga voor een van jullie tips.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 29 Jan 2024 12:56

Re: Natuurlijke deo. Welke werkt?

Ik heb de deo van Wild. Heel tevreden over!
30-04-2017
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 29 Jan 2024 12:59

Re: Natuurlijke deo. Welke werkt?

Oh maar dan had je eerst wellicht een anti-transpirant. Die houden ook zweet tegen, naast het feit dat ze ook geurtjes tegen houden.

Een deodorant en zeker een natuurlijke houdt geur tegen, maar geen of in mindere mate zweet.

Dit staat op de website van Loveli:
Het blokkeert je zweetklieren niet, maar neutraliseert zweetgeurtjes zodra het zweet je huid bereikt. Je zweet dus nog wel, maar je ruikt niets.
A 06-11-2017
M 23-03-2020

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers