Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Favoriete geurtje(s)

<<

Elle123

Bericht 21 Nov 2016 15:40

Favoriete geurtje(s)

Ik ben wel weer eens benieuwd naar jullie favoriete geurtjes! Ik vind het zelf superlastig om een lekker geurtje te vinden. Heel vaak ruiken ze superlekker op anderen en aan het flesje, maar op mijn huid helemaal niet. Een bepaaolde geur okmt dan altijd naar boven, geen idee welke het is, maar het is niet lekker. Ik houd van zachte, zoetere bloemengeuren met hout en cipre, maar het is echt lang zoeken voor ik er een vind die op mijn huid dus ook lekker ruikt.

Mijn all time favourites zijn Chanel Coco mademoiselle en Miss Dior. Die ruiken op mij nagenoeg hetzelfde.
verder draag ik Liu Jo tegenwoordig veel, maar die mist op mijn huid net weer dat zachte, wat voor Miss Dior wel heeft. Ook draag ik Chanel Chance eau tender veel, maar omdat die er alleen als eau de toilette is, vervliegt die vrij snel.

In de winter draag ik Coco Noir en Chanel nr 19 poudre ook regelmatig, die zijn iets zwaarder.

Ik vind de website geurnoten.nl heel handig. Je zoekt je favoriete parfum op en dan komen er een aantal alternatieven. Zo heb ik Miss Dior ontdekt. Ik zoek nu weer een nieuw geurtje, dus laat maar komen die geurtjes!
<<

Anoniem304

Bericht 21 Nov 2016 15:43

Re: Favoriete geurtje(s)

Ik heb eigenlijk geen favoriet geurtje en dat vind ik heel jammer. Moet toch eens wat meer proberen bij Douglas ofzo.
<<

Elle123

Bericht 21 Nov 2016 15:49

Re: Favoriete geurtje(s)

Ja doen! Het is juist zo lekker om een echt lijfgeurtje te hebben.
Ik kocht Coco mademoiselle toen die net uit was, niemand had hem nog. En iedereen herkende me aan mijn geur. helaas had een paar jaar later opeens iedereen deze geur op en voelde het niet meer als mijn geurtje.
Coco Noir heb ik nog niet vaak bij iemand geroken. Ook lekker, maar niet zacht genoeg om mijn lijfgeur te zijn.
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 21 Nov 2016 16:04

Re: Favoriete geurtje(s)

Mijn favorieten zijn La vie est belle van Lancome en Loverdose van Diesel. Leuke tip die site, ben benieuwd wat er uit komt.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Anoniem186

Bericht 21 Nov 2016 16:44

Re: Favoriete geurtje(s)

Dit is m'n favoriete geurtje:
Afbeelding

En dit is m'n favoriete geurtje in de winter:
Afbeelding
<<

Anoniem186

Bericht 21 Nov 2016 16:46

Re: Favoriete geurtje(s)

Ik las laatst in een oude psychologie magazine een artikel over geurtjes. Een vrouw ging in een winkel in Amsterdam een geuranalyse doen, om zo het geurtje wat het best bij je past te testen. Leek me super leuk om eens te doen.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 21 Nov 2016 17:00

Re: Favoriete geurtje(s)

Dat blijft toch Flower Bomb van Victor en Rolf, ik heb nu de olie met een soort van pipetje, heel fijn vind ik want de geur blijft langer hangen heb ik het idee.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

ChiQ

Bericht 21 Nov 2016 17:14

Re: Favoriete geurtje(s)

Ik gebruik sinds een tijdje Charlotte Tilbury scent of a dream. Ik heb nog nooit zoveel mannen van me af moeten meppen. Echt een betovering.

Verder gebruik ik Alaïa.. mooie volwassen geur.
<<

Anoniem316

Bericht 21 Nov 2016 17:42

Re: Favoriete geurtje(s)

Chanel chance eau tendre en Dolce gabbana Dolce. Zooo lekker :heart:
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 21 Nov 2016 17:52

Re: Favoriete geurtje(s)

Mijn favoriete luchtjes zijn Narciso Rodriguez en Roses de Chloé :love:
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Duchess

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 812

Geregistreerd: 01 Jul 2015 12:41

Woonplaats: Duiven

Bericht 21 Nov 2016 18:10

Re: Favoriete geurtje(s)

Gucci bamboo
Marc Jacobs daisy dream
Marc Jacobs Dot

Maar mijn meest favoriet is al jaren Glow by Jlo
<<

Anoniem315

Bericht 21 Nov 2016 18:53

Re: Favoriete geurtje(s)

Casmir van Chopard. Beetje Oosters, oriëntaals geurtje is het en ik vind het heerlijk!
<<

Anoniem202

Bericht 21 Nov 2016 21:47

Re: Favoriete geurtje(s)

Code van Armani blijft favoriet, ik krijg ook altijd complimenten als ik die op heb.
Ik heb sinds kort ook Black Opium van YSL, die vind ik ook erg lekker.
<<

Anoniem273

Bericht 21 Nov 2016 21:50

Re: Favoriete geurtje(s)

Deze:

Afbeelding

En deze ook:

Afbeelding
<<

Anoniem221

Bericht 21 Nov 2016 21:56

Re: Favoriete geurtje(s)

Ik heb er maar één en dat is 212 sexy van Caroline Herrera. Officieel nergens meer te krijgen, want verouderd, maar Bol.com heeft ook parfumwinkels die eigen producten verkopen en zo kom ik elk jaar aan 100ml.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 21 Nov 2016 22:04

Re: Favoriete geurtje(s)

Ik wissel momenteel af tussen Coco Mademoiselle, Gucci Guilty en Si.
Coco Mademoiselle heb ik standaard in mijn collectie.
Laatst gewijzigd door Chava op 21 Nov 2016 22:04, in totaal 1 keer gewijzigd.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

anoniem203

Bericht 21 Nov 2016 22:04

Re: Favoriete geurtje(s)

Ik wissel af met deze twee. Ik heb migraine en kan heel slecht tegen parfum. Tegen deze 2 wel en ik vind ze ook nog eens lekker.

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem185

Bericht 21 Nov 2016 22:40

Re: Favoriete geurtje(s)

De Cavalli van Jans draag ik op mijn werk, staat daar in mijn kluisje. Ooit gekregen van mijn moeder, maar ik vond hem niet zo lekker. Heb er wel al verschillende complimentjes over gehad op mijn werk en ben er ondertussen ook aan gewend dus vind hem ook lekker.

Momenteel heb ik Guess seductive, die vind ik erg lekker. Mijn favoriet blijft Replay, wit met rode verpakking.
<<

Anoniem286

Bericht 22 Nov 2016 10:37

Re: Favoriete geurtje(s)

In de herfst/winter draag ik altijd (sinds 15 jaar denk ik) burberry weekend, echt een heerlijke geur. In de zomer liever een iets frisser luchtje, ik had dit jaar een goedkope van de Douglas geloof ik, blauw met schelpen in de dop (weet de naam niet) maar ik heb ook Noa staan.
<<

Anoniem244

Bericht 22 Nov 2016 10:58

Re: Favoriete geurtje(s)

Emporio Armani She
Was voorheen fan van de witte verpakking maar die is helaas al jaren nergens meer te krijgen. Dus nu de gouden verpakking

Een tante van mij heeft altijd issey miyake op, vind dat bij haar zo lekker ruiken. Maar bij mijzelf helaas niet

Handige site geurnoten.nl

Rituals heeft een tijdelijke nieuwe geur voor mannen die ik echt super lekker vind bij vriend. maharaja d'or
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 22 Nov 2016 21:06

Re: Favoriete geurtje(s)

Black Opium - YSL
Top notes: Blackcurrent Accord, Pear Accord, Green Mandarin Essence
Heart notes: Jasmine Tea, Orange Blossom, Floral Solar Accord
Base notes: Coffee Accord, White Musks, Blond Woods
Afbeelding

Chloe eau de Parfum
Top notes: Freesia, lychee, peony
Heart notes: Lily-of-the-valley, magnolia, rose
Base notes: Amber, ceder
Afbeelding
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 22 Nov 2016 21:10

Re: Favoriete geurtje(s)

Voor mij toch echt Daisy van Marc Jacobs. En dan vooral de originele en Dream Forever.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 23 Nov 2016 18:09

Re: Favoriete geurtje(s)

Al jaren deze:
Afbeelding
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 13:58

Bericht 23 Nov 2016 18:52

Re: Favoriete geurtje(s)

Ik ben al jaren verzot op Black XS van Paco Rabanne.
<<

anoniem224

Bericht 23 Nov 2016 20:35

Re: Favoriete geurtje(s)

Ik heb van de week de nieuwe geur van Victor en Rolf geroken, vind ik heerlijk! Maar flowerbomb blijft ook wel favoriet.

Wil zelf een keer wat nieuws halen, maar weet nooit zo goed wat. Denk dat ik maar wat uit dit topic op ga schrijven en een dagje Douglas ga inplannen of zo.
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers