Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Goede shampoo voor roodgeverfd haar..

<<

Anoniem187

Bericht 11 Dec 2013 20:38

Goede shampoo voor roodgeverfd haar..

Ik heb vanmiddag mijn haar nogal (voor mijn doen) fel laten kleuren. Donkerrood met een vleugje violet erdoor.
Nu wil ik morgen een shampoo halen, maar er bestaat toch ook shampoo voor rood geverfd haar?
Werkt dit echt? Want rood haar wordt natuurlijk snel een doffe kleur, dus ik wil mijn best doen om het lang mooi te houden. Niet te vaak wassen, goed verzorgen..

Wat raden jullie aan qua shampoo? Nog andere tips?
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 11 Dec 2013 20:41

Re: Goede shampoo voor roodgeverfd haar..

volgens mij heb je gewoon shampoo nodig voor gekleurd haar en pas even op met je handdoeken de eerste paar keer wassen (kan afgeven)
<<

Anoniem187

Bericht 11 Dec 2013 20:44

Re: Goede shampoo voor roodgeverfd haar..

Ja, shampoo voor gewoon gekleurd haar heb ik.. Maar rood is een kleur die vrij snel vervaagd en daar zijn speciale shampoos voor dacht ik.
Ik heb het bewust niet bij de kapper gevraagd, want die smeren mij vast een dure shampoo aan dacht ik.. Hahaha
<<

Anoniem4

Bericht 11 Dec 2013 20:49

Re: Goede shampoo voor roodgeverfd haar..

Ik heb er 1 bij de kapperswinkel gekocht, weet alleen niet meer van wel merk die was. Het was een klein wit flesje in verschillende roodtinten. L'oreal ofzo?
Die was best duur, €12,00 geloof ik. Maar je hebt ze vast ook van de gewone drogisterij-merken.
Ik ben wel benieuwd naar de kleur. Foto?
<<

Anoniem187

Bericht 11 Dec 2013 20:52

Re: Goede shampoo voor roodgeverfd haar..

Nee, geen foto vandaag. Mijn haar zit als een kamper (dat is niet echt netjes van me om te zeggen, I know).
Ik zei tussen neus en lippen door dat dik en veel haar heus niet altijd tof was, want ik kan geen krullen maken.
Toen ging ze, zonder dat ik het wist krullen maken; hele bus schuim in mijn haar, 10 klemmen erin en toen onder de droogkap. Nu is mijn haar kei hard, ontploft en lelijk. Heb het met speldjes wel kunnen fatsoeneren, maar ik wil ze pas wassen als ik kleur shampoo heb..

Morgen of overmorgen plaats ik wel een foto! Voor jouw doen zal het vast niet fel zijn, voor mij wel :P
<<

Anoniem4

Bericht 11 Dec 2013 20:55

Re: Goede shampoo voor roodgeverfd haar..

Haha ik ben benieuwd!

Wat lullig dat ze dat ongevraagd ging doen zeg! Ik denk dat ik die kapsalon niet uit was gekomen voordat ze m'n haar naar m'n zin had gemaakt.
Ik weet niet of jet het al eerder rood hebt gehad, maar de eerste keer zal je als je je haar wast veel kleur in de douchebak zien, ook met kleurshampoo. Niet schrikken dan :P
<<

Anoniem187

Bericht 11 Dec 2013 20:58

Re: Goede shampoo voor roodgeverfd haar..

Ja, dat is mij bekend. Ik heb ze jaren gelden ook knalrood gehad. Maar toen had ik ze kort, dus dan valt het allemaal wel mee in de douche. Dat was in de tijd dat ik nog naar meetings ging hier ;)

Nja, ik was te verbijsterd om te wat te zeggen eigenlijk. Hahaha.. Ach ja, het zit wel redelijk nu. Hoop dat er morgenvroeg iets van te maken is.
<<

Anoniem187

Bericht 11 Dec 2013 22:50

Re: Goede shampoo voor roodgeverfd haar..

WEG
Laatst gewijzigd door Anoniem187 op 12 Dec 2013 01:34, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem187

Bericht 11 Dec 2013 23:03

Re: Goede shampoo voor roodgeverfd haar..

WEG
Laatst gewijzigd door Anoniem187 op 12 Dec 2013 01:34, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 11 Dec 2013 23:36

Re: Goede shampoo voor roodgeverfd haar..

Rood is tof! Zelf ook een tijdje gehad maar vervaagd idd heel erg snel, zo jammer! Heb toen ook gezocht naar de perfecte shampoo maar niet gevonden. heb het toen maar gewoon om de 3 a 4 weken opnieuw geverfd.

Is wel een reden voor mij om het niet zo snel meer rood te verven. Heel jammer want ik vond het heel gaaf.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers