Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bandeau haarband

<<

Anoniem290

Bericht 23 Mei 2019 15:38

Bandeau haarband

Hoe vinden jullie die? En hoe draag jij hem?
Ik heb er 2 van Atelier des Femmes en een paar van Sacha, die hebben elastiek onder.
In de zomer draag ik ze met een knot in mijn haar, om zo de pluizige haartjes aan de voorkant te verstoppen (mijn haar gaat lelijk krullen van zweet en zeelucht). Alleen voelt het een beetje stom ofzo om ze “gewoon” te dragen. Wat vinden jullie, kan dit ook gewoon in het dagelijks leven? En hoe is het dan leuk om te dragen?
<<

Tompouce

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 17 Jan 2019 19:39

Bericht 23 Mei 2019 18:11

Re: Bandeau haarband

Jaaaa. Súperleuk! Ik heb er 5 ofzo. Maar mijn hoofd is er niet voor gemaakt. Ze kruipen omhoog.
<<

Anoniem290

Bericht 23 Mei 2019 18:15

Re: Bandeau haarband

Dat heb ik dus ook! Die dunnere met elastiek zet ik laag op mijn hoofd met 2 schuifjes vast (onderaan mijn hoofd aan de achterkant). Dat zie je amper en dan blijven ze wel zitten. Die andere gaan dus ook steeds af.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 23 Mei 2019 18:38

Re: Bandeau haarband

Ik vind ze leuk en heb er ook wel een paar, ik draag ze in m’n vakantie. Ik maak ze zelf btw. Strikhaarbanden maak ik vooral:
Afbeelding
#teammaple🍁
<<

Anoniem301

Bericht 23 Mei 2019 18:40

Re: Bandeau haarband

Ik vind het super leuk maar bij mezelf vind ik het steeds niet staan. Toch weer een keer proberen.
<<

Anoniem290

Bericht 23 Mei 2019 18:46

Re: Bandeau haarband

Superleuk UN! Die heb ik veel voor L.auren, ze haalt ze nu alleen meteen van haar hoofd af. Zo jammer, ze staan haar zo lekk!
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 23 Mei 2019 19:23

Re: Bandeau haarband

Ik vind ze leuk, maar durf ze zelf niet te dragen. Mss ook wel omdat ik er zelf niet heel veel mensen/bekenden mee zie
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 23 Mei 2019 19:33

Re: Bandeau haarband

Ik draag ze ook gewoon. Ook met een staart weleens, maar meestal met een knot. Met los haar staat bij mij niet zo mooi.
Ook sjaaltjes knoop ik om mijn hoofd, die zet ik vast met schuifspeldjes, want anders gaan ze er vandoor.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem313

Bericht 23 Mei 2019 19:35

Re: Bandeau haarband

Carrie schreef:Ik vind het super leuk maar bij mezelf vind ik het steeds niet staan. Toch weer een keer proberen.


Precies zo! Maar ik draag mijn haar nu best vaak in een knot, dus echt weer eens ff proberen.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 23 Mei 2019 22:06

Re: Bandeau haarband

Ik vind het ook leuk. Ik heb een oud roze fluwelen en een gekleurde met bloemenprint. Ik draag ze niet heel vaak, had die gebloemde voor een festival gekocht, daarna ook nog weleens zo of op vakantie gedragen. De oud roze droeg ik ook wel in de winter (kan altijd wel). Wel leuk een extra accessoire. Ik droeg hem een keer op mijn werk en toen vroeg een kind waarom ik nog een handdoek op mijn hoofd had. Ik vind het wel leuk staan bij mezelf maar mijn vriend vind het tuttig dus vind mezelf dan nooit zo hip of zo haha.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 24 Mei 2019 19:15

Re: Bandeau haarband

Super leuk, maar het blijft echt voor geen ene meter zitten. Ook niet met speldjes, zo jammer.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem269

Bericht 24 Mei 2019 20:45

Re: Bandeau haarband

Urban Naked schreef:Ik vind ze leuk en heb er ook wel een paar, ik draag ze in m’n vakantie. Ik maak ze zelf btw. Strikhaarbanden maak ik vooral:
Afbeelding

Hoi! Verkoop je die ook? I like.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 24 Mei 2019 21:31

Re: Bandeau haarband

Jahoor, geregeld.
#teammaple🍁
<<

Anoniem269

Bericht 24 Mei 2019 22:11

Re: Bandeau haarband

Waar kan ik kijken/bestellen?
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 24 Mei 2019 22:41

Re: Bandeau haarband

Ik draag ze zelf niet, maar mijn dochter heeft een hele verzameling. Ik koop ze voor haar meestal bij Claire's, daar heb je heel veel keus en daar is het ook vaak 6 halen, 3 betalen. Ik vind ze haar echt heel leuk staan. Zelf heb ik er nog nooit eentje om gehad.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron